ויראלי

בגיל 40 ואחרי הטרגדיה הקשה: השחקן האהוב הפך לאבא

אושרי כהן שיתף: "״וכך למציאות כאובה יום יומית נכנסת בדלת שמחה פרטית. שבאופן אירוני אל מול כל הרוע והשנאה היא התשובה. עם ישראל חי. ברוכה הבאה, אלה״, כאשר את ההיריון הפעם הם שמרו מתחת לרדאר והפכו להורים אחרי שחוו לידה שקטה לפני כשנה
מערכת ice | 
אושרי כהן (צילום אינסטגרם)
השחקן האהוב אושרי כהן, הפך בגיל 40 לאב בפעם הראשונה בחייו, דווקא אחרי הטרגדיה הגדולה שכהן ואשתו סשה שוטורוב חוו לפני קצת יותר משנה, כאשר הערב (רביעי) הביאו לעולם את בתם הבכורה בבית החולים איכילוב.
כהן שיתף: "״וכך למציאות כאובה יום יומית נכנסת בדלת שמחה פרטית. שבאופן אירוני אל מול כל הרוע והשנאה היא התשובה. עם ישראל חי. ברוכה הבאה, אלה״, כאשר את ההיריון הפעם הם שמרו מתחת לרדאר.

כזכור, בעבר השניים כי שטורוב עברה לידה שקטה: "לפני שנה עברתי לידה שקטה. באותו יום חלק ממני מת, עם הזמן גיליתי שגם משהו חדש נולד בתוכי. בפרספקטיבה אחורה השנה הזאת שינתה אותי. אני יכולה לכתוב שעות על אובדן, כאב, תסכול, חרדה ופחד מהלא נודע"
עוד סיפרה: "החור העצום בלב שמשהו נלקח ממני עוד לפני שהכרתי אותו, ולמה זה קרה לי? לחיות את העבר ולשקוע לתהום. שלא תטעו, כל זה היה, במשך כמה חודשים הרגשתי שהנשמה שלי יצאה מהגוף שלי, לא הייתה לי תחושה של זמן, לא הרגשתי שום רגש, לא יכולתי לקבל החלטות או לחשוב על נקודת יציאה מהכאב. אבל מסתבר שהחיים חזקים מהכל זו לא קלישאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה