תרבות ופנאי

השחקן האהוב מודה בכאב: "אני חרד ואני צועק, לפעמים יותר מדי"

בריאיון מעניין, השחקן דרור קרן חושף כי הוא חרד לעתידה של מדינת ישראל. דרור קרן: "אני חי פה ואני חרד ואני צועק, לפעמים אני צועק יותר מדי. יש לי חברים יקרים שעושים חיל"

מערכת ice |  1
כוכב קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דרור קרן, שחקן התיאטרון, הקולנוע והטלוויזיה וזוכה פרס אופיר ופרס האקדמיה לטלוויזיה, התארח לאחרונה בפודקסאט של איתי סגל, אשר מרבה לראיין ידוענים רבים. דרור קרן, אשר לא מסתיר את עמדותיו הפוליטיות, הודה בריאיון לסגל, כי הוא חרד לעתידה של מדינת ישראל. 
"אני חי פה ואני חרד ואני צועק, לפעמים אני צועק יותר מדי", סיפר קרן. השחקן המפורסם סיפר כי על אף החלום לעבוד בתנאים טובים יותר מעבר לים כמו חבריו בענף המשחק, ההחלטה לעזוב את הארץ קשה לו מאוד. 
"יש לי חברים יקרים שעושים חיל. לאורך כל השנים שאלתי את עצמי אם אני יכול לעזוב את הארץ. האם אני רוצה לעבוד בתנאים האלה? ודאי, האם אני רוצה לעבוד בכסף הזה? ודאי. אבל אני לא יכול לעזוב, אני קשור לפה", ציין בכאב קרן. 
לאחר שנשאל האם הוא חושב על המוות, השיב השחקן המוכר: "על פניו בא לי לענות לך לא, אבל עברנו דירה לא מזמן והיום ארגנתי את כל הדברים בקרטונים. פתאום ראיתי שיש לי המון דברים שמתעסקים בהומור שחור, דבר שאני מתעסק בזה".
"אני כן תלמיד של חנוך לוין. אני מודע לזמן, כשאני שוכח אני מנסה להוקיר ולהעריך דברים. הקורונה מאוד חידדה את זה. השבריריות והפגיעות, ראיתי את זה  מסביבי. אני לא הייתי עם חרדות בקורונה אבל ראיתי מה קורה לאנשים". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרור קרן,
    לאה 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אכן שחקן מוכשר, אבל כשאתה צועק את דעותיך, השונאות והבלתי מנומקות, אני לא רוצה לשמוע אותך.
    סגור