תקשורת ומדיה

"אימסאעיל הנייה עבד איתי 9 שנים – אחלה בן אדם בעולם" | צפו

על רקע חיסול אימסעיל הנייה, אלמוג בוקר פרסם קטע מתוך כתבה שערך על ראש הלשכה המדינית של חמאס. "איסמעיל הנייה עבד איתי בטיח. אחלה בן אדם בעולם. הוא ישר וחכם ולא טיפש", כך סיפר דני מכלוף, שהעסיק את הנייה בישראל, לאלמוג בוקר

מערכת ice | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ עבד רחים קטיב, pngwing)
אלמוג בוקר, מגיש חדשות 13 לשעבר הדרום, אשר הודיע לאחרונה כי הוא עוזב את רשת 13 לטובת תפקיד בכיר בחדשות 12, פרסם היום (רביעי) קטע מתוך כתבה שערך על איסמאעיל הנייה. הכתבה "מעבודת הטיח לחמאס", עסקה בעובדה כי הנייה נהג לעבוד כטייח באשקלון. 
"איסמאעיל הנייה עבד איתי בטיח", כך סיפר דני מכלוף בן ה-82 לאלמוג בוקר. לדברי בוקר, איסמאעיל הנייה החל לעסוק בטיח בגיל 16.   "הכרתי אותו פועל שהוא ידע לעשות רק טיט. לימדתי אותו לעבוד, עבד איתי תשע שנים. אחלה בן אדם בעולם. הוא ישר וחכם ולא טיפש", כך סיפר דני מכלוף, אשר העסיק את אמסאעיל הנייה בישראל. 
דבריו המפתיעים של מכלוף לא הסתיימו בכך. בכתבה של אלמוג בוקר, סיפר מכלוף כי איסמאעיל הנייה היה קרוב מאוד אליו ואל משפחתו. "הוא היה בן בית. גם בחתונות של הבנות שלי היה", כך אמר מכלוף לאלמוג בוקר. 
 
חיסולו של אימאסעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, יצר הד תקשורתי רחב. מיה קאליפה, כוכבת הפורנו המפורסמת, התייחסה לחיסול של הנייה בציוץ שפורסם ברשת החברתית X. "הפצצת ביירות וטהראן באותו יום, כדי להתנקש במתווך של הפסקת האש, בשבוע שבו התקיים משא ומתן להפסקת האש. הם ממשיכים להראות לנו שאין להם עניין בשלום, רק בהשמדה וקולוניזציה מוחלטת", כך כתבה מיה קאליפה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה