טלוויזיה

מגיש חדשות 13 אחרי עזיבת אלמוג בוקר: "נפגש בבג"ץ"

מתן חודורוב כתב בטוויטר הפרטי שלו: "העזיבה של חברנו אלמוג בוקר היא מכה קשה בעיתוי קשה לחדשות 13. אלמוג (כמו ספי לפניו) הביע שוב תמיכה מלאה במאבק על עצמאות חברת החדשות, שאותו הגדיר בצדק ״החשוב מכולם״
מערכת ice |  1
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
אחרי שאלמוג בוקר, כתב הדרום ומגיש חדשות 13 ואחד הכתבים הבכירים ביותר בערוץ, הנחית הבוקר (ראשון) פצצה של ממש, אחרי שהודיע עם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו שהוא עוזב את חדשות 13, עובר למתחרה הישירה של הערוץ ומצטרף לחדשות 12, חבריו וקולגות נוספים החלו לברך אותו.
יו"ר ועד העובדים מתן חודורוב כתב בטוויטר הפרטי שלו: "העזיבה של חברנו אלמוג בוקר היא מכה קשה בעיתוי קשה לחדשות 13. אלמוג (כמו ספי לפניו) הביע שוב תמיכה מלאה במאבק על עצמאות חברת החדשות, שאותו הגדיר בצדק ״החשוב מכולם״.

לסיום כתב הפרשן הכלכלי של מערכת החדשות בערוץ כי: "העובדה שבתוך חודש ממינוי יש״ב עוזבים כבר שני עיתונאים בולטים, רק מדגישה את הצורך הבהול בהחלפתה. ניפגש בחמישי בבג״ץ"
כתב התחקירים של חדשות 13 רועי ינובסקי בירך: "בהצלחה אלמוג! אתה עיתונאי ענק ומקור להשראה, דוגמא לעבודה קשה, התמדה, יושרה ותשוקה לעיתונות, למדתי ממך המון. 12 זכו בענק". תמר איש שלום גם כן בירך: "בהצלחה אלמוג היקר, הם זכו בך"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך
    חגית 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לך מקווה שתתחיל לחתום אבטלה אלים
    סגור