תרבות ופנאי

הצל חוגג את חיסול הנייה בדרכו הייחודית: כמה כרטיסים יחלק בחינם?

על רקע הפרסומים הרבים סביב חיסולו של איסמעיל הנייה בטהרן, הצל מכריז כי הוא מחלק 200 כרטיסים להופעות שלו ושל סאבלימינל בחודש אוגוסט. הצל:  "יאללה אני מרגיש נדיב. לרגל החיסול, החלטתי לפנק את לוחמינו ולחלק 200 כרטיסים להופעות של סאבלימינל והצל"

מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
על רקע הפרסומים הרבים סביב חיסולו של איסמעיל הנייה בטהרן, החליט הראפר הצל (יואב אליאסי) לצאת במבצע חסר תקדים עבור חיילי וחיילות צה"ל. הראפר המפורסם פרסם פוסט ברשת החברתית "אינסטגרם" ובו סיפר כי הוא מתכוון לחלק 200 כרטיסים להופעות שלו ושל סאבלימינל שיתקיימו בחודש אוגוסט.
"יאללה אני מרגיש נדיב. לרגל החיסול, החלטתי לפנק את לוחמינו ולחלק 200 כרטיסים להופעות של סאבלימינל והצל (פרסים נדיבים). 100 כרטיסים להופעה שתתקיים באמפי מוצקין ב-8.8 ו-100 כרטיסים להופעה שתיערך באמפי אשדוד ב-15.8", כך כתב אליאסי לעוקביו.
הראפר המפורסם פנה ללוחמי ולוחמות צה"ל וכתב כי מה שעליהם לעשות בכדי לזכות בכרטיסים להופעה של סאבלימינל והצל היא להגיב בפוסט את המשפט "כל כלב ביג' יומו" ולשלוח הודעה לפרופיל שהוצג בפוסט. עוד כתב אליאסי: "יש לשלוח תעודת חוגר או משרת פעיל ויצרו אתכם קשר". 
כזכור, מוקדם יותר היום (רביעי) פרסם הצל תיעוד בו נראה כי העובדים הערבים של ויקטורי בראש העין לא התחברו לשולחן החגיגות שהוקם בסופר. בפוסט שפרסם ברשת החברתית, כתב הראפר המפורסם: "העובדים הערבים בויקטורי סניף ראש העין לא אהבו את השולחן חגיגות הניה. אף אחד לא פוטר ואף אחד לא נעצר. רשת ויקטורי היא הרשת היחידה שקישטה את כל 67 סניפיה בשולחנות, מוזיקה ודגלי ישראל. ובראש העין, עובדי הקבלן שתמכו בחמאס והפכו את השולחן פוטרו... מגיע להם בויקטורי המון כבוד".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלך כפרה עליך כל ה0מולאנים
    בני 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה הקול השפוי !!!
    סגור