בארץ

הצל נגד מנשה נוי: "אל תשכח להשאיר מים למחבל"

הראפר ופעיל הימין המוכר פרסם הבוקר פוסט ברשתות החברתיות נגד השחקן שעורר סערה כאשר אמר כי הוא לא פוסל את האפשרות לרדת מהארץ
מערכת ice |  1
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הראפר הצל תוקף הבוקר (רביעי) את השחקן מנשה נוי, לאחר שאמר כי הוא לא פוסל את האפשרות לעזוב את ישראל.
אמירתו של השחקן עוררה סערה ברשתות ורבים תקפו אותו על כך. בפוסט שפרסם הצל הוא כתב לשחקן: "ביי פוקי אל תשכח קערת מים למחבל שהחבאת בבוידעם... איזה אנשים חסרי מודעות עצמית לא יאמן".
 

מגיש ערוץ 14 שי גולדן התבטא בשידור חי בתוכניתו נגד נוי ואמר: "אם יום אחד צה"ל יפתח באמת את הספרים ויראה לנו את נתוני הגיוס וההשתמטות, אנחנו נהיה המומים מכמה משתמטים יש בצד הנכון, הנאור, היפה, המשכיל, החתיך, שצופה במנשה נוי ומוחא לו כפיים על זה שהוא רוצה לעזוב את הארץ. אז טלו גם את הקורה הזאת מבין עיניכם ואל תתנשאו עלינו ואל תתפסו עלינו תחת, אתם לא יותר משכילים, אתם לא יותר חשובים, תרומתכם לביטחון ישראל היא לא יותר משמעותית, והרוח הישראלית ברוך השם התקיימה גם לפני שהיה פה הייטק ולפני שהיה פה מנשה נוי".
 
התסריטאי מני אסייג צייץ בעמוד הטוויטר שלו: "במערכת החינוך, מגני ילדים ועד י"ב, יקדישו שעה לשיחות חיזוק ועידוד עם התלמידים ההמומים, בעקבות ההודעה הדרמטית של מנשה נוי על כוונתו לרדת מהארץ. יועצות בתי הספר, העו"סיות ומערך הפסיכולוגים יעבדו במתכונת חירום, כדי לתת מענה לתלמידים שהטראומה עלולה להוביל לסיוטים והרטבה בלילות".
 
אושיית הרשת והפרסומאי יחיאל רדוצקי פרסם בעמוד הפייסבוק שלו: "שמעתי שיש דילים ממש טובים עכשיו. ממליץ להזמין כבר היום כרטיסי טיסה".
 
"אני לא פוסל את האפשרות של עזיבת הארץ. מדינת ישראל היא כישלון", אומר השחקן מנשה נוי בריאיון לוואלה תרבות. "מצד אחד, כבר יש לי ותק. מהבחינה הזאת אני כבר לא רלוונטי. אני פה ואין לי מה לחפש בחוץ. למרות שעכשיו אני עובד הרבה בחו"ל, אבל זה לא פרוייקטים אמריקניים או צרפתיים אלא פרוייקטים ישראליים בחו"ל. זה התכנים שלי, זו השפה שלי. מצד שני, אני לא פוסל את האפשרות הזאת ומדבר עליה עם הילדים שלי".
עוד הוסיף ואמר נוי בראיון: "מדינת ישראל היא לא. היא פשוט לא. היא כישלון, כמו שאמר ברנר. מה זה כישלון? אם תהיה מדינה דתית, פונדמנטליסטית ולאומנית… אני לא מסכים לזה".
נזכיר כי בחודש נובמבר האחרון כוכב "החמישייה הקאמרית", השחקן מנשה נוי, אמר לאורלי בר לב היום בתום האירוע במאהל המחאה מול הכנסת, שפתחו משפחות נרצחים בקריאה להדחת ראש הממשלה בנימין נתניהו, איך צריך לפעול כדי שהוא יעזוב את תפקידו. 
נוי השמיע דעה נוקבת למדי וטען: "הוא לא ילך אם אנחנו לא חצי מיליון, מיליון איש, נצור עליו, שיילך. צריך להיות מאוד תקיף, לא אלימות, אבל כוח, כן, מצור, איפה שהוא גר, הוא לא ראוי לעם הזה, מצור, אין, עכשיו אתה הולך, תארוז".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה רק צל? אפילה מוחלטת. נראה כמו נוחבה. (ל"ת)
    רובי 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור