ויראלי

הצל חושף דרמה שנגמרה בפיטורים: "העובדים הערבים לא אהבו"

לאחר שברשת ויקטורי החליטו לפתוח שולחנות עם כיבוד ללקוחות בעקבות חיסולו של איסמעיל הנייה, באחד מסניפי הרשת, עובדי הקבלן פחות התחברו והפכו את השולחן, איך הגיבה הרשת?
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חיסולו של איסמעיל הנייה הפתיע רבים הבוקר (רביעי) אך שלח המוני ישראלים לחגוג, כאשר חלקם אף אימצו את המנג שבדרך כלל אנו רואים אצל הפלסטינים, של חלוקת ממתקים ומתוקים.
ברשת ויקטורי החליטו להצטרף לחגיגה ובסניפי הרשת פתחו שולחנות כיבוד ללקוחות, עם שלטים ועליהם הכיתוב "עם ישראל חי". באחד הסניפים של ויקטורי - בראש העין - העובדים הערבים לא התחברו לרעיון ועלי פי פרסום של יואב אליאסי, הצל, הפכו את השולחן.
 

לצד תמונות השולחן ההפוך, כתב אליאסי בפוסט: "העובדים הערבים בויקטורי סניף ראש העין לא אהבו את השולחן חגיגות הניה . אף אחד לא פוטר ואף אחד לא נעצר ..."
עוד כתב אליאסי והרחיב על החלטת הרשת מאז נודע על החיסול של הנייה: "רשת ויקטורי היא הרשת היחידה שקישטה את כל 67 סניפיה בשולחנות, מוזיקה ודגלי ישראל. ובראש העין, עובדי הקבלן שתמכו בחמאס והפכו את השולחן פוטרו... מגיע להם בויקטורי המון כבוד".

בפוסט נוסף כתב הצל אותו אותו התוכן בחלקו השני של הפוסט הראשון, אך צירף תמונה של השולחן לאחר שהנזק שגרמו העובדים שהפכו את השולחן סודר, והלקוחות בסניף נראים רוקדים וצוהלים לאור החיסול של הנייה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה