דיגיטל וטק

לראשונה מאז הקורונה: זו הסיבה שתעשיית הגיימינג מתאוששת

אחר תקופה של פיטורים וירידות במכירות, תעשיית משחקי הווידאו מתכוננת לשיפור משמעותי בזכות השקות חדשות כמו הקונסולה של נינטנדו והמשחק המיוחל GTA 6. האם זוהי תחילתה של התאוששות בשוק המשחקים?
רפאל בן זקרי | 
פורטנייט (צילום Shutterstock)
לאחר שנים של עליות ומורדות, תעשיית משחקי הווידאו ניצבת בפני התאוששות משמעותית. התחום, שנהנה מביקוש רב במהלך מגפת הקורונה למשחקי מחשב וקונסולות, חווה ירידה חדה במכירות בשנים האחרונות. עם זאת, מומחים בתעשייה צופים שהעתיד הקרוב יביא לשיפור במצב בזכות השקות חדשות ומלהיבות של משחקים וקונסולות.
ההתאוששות הצפויה ב-2025 נזקפת בעיקר להשקת הקונסולה החדשה של נינטנדו ולשחרור המיוחל של המשחק GTA 6. לאחר שתעשיית המשחקים נהנתה מפריחה בתקופת המגפה, עם עלייה ניכרת בהכנסות ממשחקים ניידים, משחקי PC וקונסולות ביתיות, ההכנסות החלו לרדת בשנים שלאחר מכן.
הירידה במכירות לוותה בפיטורים רחבים בתעשייה, כשחברות כמו Microsoft, Sony, Riot ו-Unity צמצמו משרות. גם EA ו-Sega פיטרו עובדים רבים ב-2024, אך נראה שהמגמה השלילית מגיעה לסיומה. כך לפחות טוען מאט פיסקאטלה, מנהל בכיר ויועץ בתעשיית המשחקים ב-Circana.
הקונסולות הביתיות עדיין מתקשות להתאושש, אך צפויות לקבל חיזוק עם שחרור משחקים חדשים והשקת הקונסולה הבאה של נינטנדו בשנה הבאה. אף שהצמיחה לא צפויה להיות כמו בתחילת המגפה, היא תספק הקלה לתעשייה כולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה