דיגיטל וטק

הדלפה נוספת: עובד בגוגל חשף מידע חסוי של נינטנדו

מאגר מידע פנימי של גוגל שדלף בימים האחרונים, חושף עוד ועוד תקריות פרטיות ובטיחות. בין הגילויים, עובד בגוגל שהדליף סרטון חסוי של נינטנדו ב-2017, וחשף את המשחק Yoshi’s Crafted World לפני ההכרזה הרשמית
רפאל בן זקרי | 
נינטנדו (צילום יחסי ציבור)
בימים האחרונים דלף מאגר מידע פנימי של גוגל המתאר תקריות שונות שהתרחשו בחברה בעבר. ההדלפה כוללת מגוון רחב של דיווחים על תקריות פרטיות ובטיחות שדווחו על ידי עובדים. אחד הגילויים המפתיעים בהדלפה, שנחשפה בידי 404 Media, קשור לעובד בגוגל שהדליף מידע חסוי של חברת הגיימינג נינטנדו.
לפי הסיפור, עובד קבלן זמני בגוגל הצליח לגשת לסרטון פרטי בערוץ היוטיוב של נינטנדו, שהיה אמור להישאר חסוי עד ההכרזה הרשמית של החברה. הקבלן שיתף את הסרטון עם גורם חיצוני, מה שהוביל לחשיפת ההכרזה לפני הזמן המיועד בפורום רדיט.
התקרית אירעה בשנת 2017 וכללה את חשיפת המשחק Yoshi’s Crafted World ל-Nintendo Switch, לפני שהוכרז רשמית על ידי החברה. לאחר חקירת התקרית, גוגל קבעה שהפעולה הייתה "לא מכוונת", והצהירה כי "בגוגל, העובדים יכולים לסמן במהירות בעיות פוטנציאליות לבדיקה על ידי הצוותים הרלוונטיים. כשהעובד מסמן בעיה, הוא מציע את רמת העדיפות לבודק. הדיווחים שהושגו על ידי 404 מדיה הם מלפני יותר משש שנים ומהווים דוגמאות לסימונים אלו - כל אחד נבדק ונפתר בזמן אמת. בחלק מהמקרים, הסימונים התגלו ללא בעיות כלל או כבעיות שהעובדים מצאו בשירותי צד שלישי."
בתגובה לחשיפת הסיפור, כתב האנליסט דניאל אחמד כי "שמעתי שככה פועלים כמה מדליפי משחקים גם היום." עם זאת, מדליפים מסוימים טוענים שהם מקבלים את המידע בדרכים אחרות. מדליף ידוע של נינטנדו, Pyoro, טוען שהצליח להדליף מידע שאי אפשר להשיג מתוך סרטון ביוטיוב, כמו פרטי תמחור למוצרים.
בתקופה האחרונה גוגל נאלצת להתמודד עם הדלפה נוספת של נתונים מאלגוריתם החיפוש שלה. עם זאת, חשוב לציין כי התקריות שפורטו בדוח התרחשו לפני שש עד תשע שנים, ולא ברור אילו צעדים ננקטו מאז כדי למנוע הדלפות דומות בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה