דיגיטל וטק

מטא ממשיכה להסתבך: זו הסיבה שעובד החברה לשעבר תובע את הענקית

מטא נתבעת על ידי מהנדס לשעבר של החברה בטענה כי הענקית פיטרה אותו לאחר שסייע לתקן באג שגרם להורדת החשיפה של פוסטים פרו פלסטיניים באינסטגרם. לטענתו, מטא פועלת באופן מוטה ואינו ראוי ביחס לפלשתינים ופרו פלשתיניים בכל הנוגע לתכנים שעוסקים במלחמת "חרבות ברזל"

מערכת ice | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
הענקית מטא ממשיכה להסתבך, זאת לאחר שאמש (שלישי) עובד לשעבר של החברה הגיש נגדה תביעה.  אותו מהלך דרמטי שהחל נגד ענקית הטכנולוגיה, אשר בראשה עומד מארק צוקרברג, החל בטענה כי מטא פיטרה את אותו מהנדס לאחר שניסה לסייע לתקן באג אשר גרם להורדת החשיפה של פוסטים פרו פלשתיניים ברשת החברתית "אינסטגרם". 
לדברי פראס חמאד, מהנדס החברה לשעבר, מטא פועלת באופן מוטה ואינו ראוי בתכנים שנוגעים למלחמת "חרבות ברזל". חמאד שימש כמהנדס מטא בצוות למידת המכונה של החברה משנת 2021.
בתביעה שהגיש נגד החברה לבית המשפט בקליפורניה, צוין כי ענקית הטכנולוגיה שמה קץ להעסקתו בחודש פברואר. לטענתו, אופן סיום העסקתו התנהל בצורה לא חוקית והיא התאפיינה באפליה וקיום עוולות שונות. 
עוד עולה מכתב התביעה שהגיש חמאד נגד החברה, יחסה של מטא כלפי פלשתינים ופרו פלשתינים אינו חיובי. לדבריו, החברה מחקה הודעות פנימיות של עובדים אשר ציינו כי קרובי המשפחה שלהם מצאו את מותם ברצועת עזה, בעקבות המלחמה הנוכחית. לצד כל אלו, חמאד ציין כי הענקית קיימה חקירות בנוגע לשימוש של העובדים באימוג'י של דגל פלשתין, זאת בניגוד לעובדים אחרו שהשתמשו בדגל ישראל ואוקראינה, אשר לא נחקרו באופן דומה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה