קריפטו

האם GTA 6 יאפשר תשלום בקריפטו? השמועה שמסעירה את הרשת

שמועות עיקשות טוענות כי המשחק GTA 6, הצפוי לצאת בשנת 2025, עשוי לכלול אפשרות לתשלומים במטבעות קריפטו. למרות שעדיין אין אישור רשמי למהלך, העניין באפשרות הזו בקרב קהילת הגיימינג והקריפטו גובר. כך עשוי המהלך לשנות את פני עולם המשחקים והקריפטו

רפאל בן זקרי | 
GTA 6 (צילום צילום מסך יוטיוב)
שמועות חדשות טוענות כי המשחק GTA 6, הצפוי לצאת בשנת 2025, עשוי לכלול אפשרות לתשלומים במטבעות קריפטו כמו ביטקוין, את'ריום ו-USDT.
אף על פי שהשמועות טרם אושרו על ידי חברת Rockstar, הן מעוררות עניין רב בקהילת הגיימינג והקריפטו. הן החלו להופיע לראשונה לפני למעלה משנה, ובמאי 2023 אף הופיע טריילר ראשון שהכיל את הסימן "BUY BTC", אך ייתכן שהוא היה מזויף. ביום רביעי האחרון, משפיען בטוויטר בשם גורדון, שאחריו עוקבים כ-500,000 איש, פרסם כי "GTA 6 יאפשר תשלומים במטבעות קריפטו", והוסיף כי עד כה אושרו רק ביטקוין, את'ריום ו-USDT.
כשנשאל גורדון על מקורותיו, הוא ענה בהומור כי "הדוד שלו עובד שם". אולם למרות ההתעניינות הרבה, אין עדיין אישור רשמי על הכללת מטבעות קריפטו ב-GTA 6. השמועות ממשיכות להתפשט, ואוהדים ומשפיענים בתחום הקריפטו מנסים להבין אם יש בהן אמת.
זו לא תהיה הפעם הראשונה שחברה בתחום הגיימינג מתקרבת לעולם הקריפטו, כפי שראינו עם סוני. מהלך שכזה עשוי להיות בעל השפעה משמעותית על עולם הקריפטו, שכן משחק נפוץ כמו GTA 6 יכול לחשוף לראשונה אנשים רבים לקריפטו ולתרום לנורמליזציה שלו כאמצעי תשלום. כמו כן, יותר אנשים המשתמשים במטבעות קריפטו במשחקים עשויים להעלות את ערכם ולהביא לרגולציות חדשות בתחום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה