קריפטו

סוני נכנסת לעולם הקריפטו: זו הרכישה שתסעיר את השוק?

סוני עושה צעד נועז אל תוך שוק המטבעות הדיגיטליים עם רכישת החברה המובילה Amber Japan. עם אפליקציה חדשה ושירותי חלפנות משופרים, הענקית היפנית לוקחת את שוק הקריפטו ברצינות
רפאל בן זקרי | 
סוני (צילום shutterstock)
הענקית היפנית, סוני, ממשיכה ברכישות ומודיעה על רכישת חברת הקריפטו המובילה Amber Japan, במהלך שמסמן את כניסתה לשוק המטבעות הדיגיטליים.
החברה, שמוערכת בשווי שוק של 100 מיליארד דולר, הביעה בעבר רצון לגוון את תיק ההשקעות שלה. לצורך כך, היא נכנסה לשוק הקריפטו והקימה בשנה שעברה רשת בלוקצ'יין ציבורית בשיתוף עם סטארט-אפ הבלוקצ'יין היפני Startale Labs.
לא נמסרו פרטים רבים על ההשקה הרשמית, אך השוק מגלה התלהבות רבה מהצעד החדש של סוני. בהודעה שפורסמה נמסר כי WhaleFin, שנרכשה כחלק מהמהלך, שינתה את שמה ל-S.BLOX Co., והיא מתכוונת לשתף פעולה עם יתר חברות קבוצת סוני כדי להציע שירותי חלפנות קריפטו משופרים. כחלק מהשדרוג, הושקה אפליקציה חדשה עם ממשק משתמש משופר.
הרקע לרכישה מגיע בעקבות פלטפורמת המסחר הקריפטוגרפית DeCurret היפנית אשר נרכשה לראשונה על ידי Amber Group בשנת 2022. בשנת 2023, Quetta Web Co., חברת בת של סוני, השלימה את רכישת הפלטפורמה.
אנאבל הואנג, שותפה מנהלת ב-Amber Group, ציינה כי "יפן היא שוק איכותי מאוד, אך הרגולציה בו קפדנית. הרגולציה בהונג קונג הייתה חיובית עבורנו והכינה אותנו להגשת בקשת רישיון."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה