השוק

סוני בעסקת ענק מטורפת: זו רשת בתי הקולנוע שרכשה

סוני רוכשת את רשת בתי הקולנוע המיתולוגית Alamo Drafthouse. סוני רכשה את Alamo מבעליה הקודמים: Altamont Capital Partners, Fortress Investment Group והמייסד טים ליג. הרכישה כוללת גם את פסטיבל הסרטים Fantastic Fest של Alamo Drafthouse, המתמקד בסרטי ז'אנר שונים, מאימה ועד מדע בדיוני
מערכת ice | 
קולנוע (צילום pexels)
בצעד מפתיע שמסעיר את תעשיית הבידור, הודיעה סוני פיקצ'רס אנטרטיינמנט ביום רביעי על רכישת רשת בתי הקולנוע האייקונית Alamo Drafthouse. הרשת, שמרכזה באוסטין, טקסס, מפעילה 35 בתי קולנוע ב-25 אזורים מטרופוליטניים ברחבי ארצות הברית.
Alamo Drafthouse זכתה לפופולריות רבה ולבסיס מעריצים נלהב הודות לתפריטי האוכל והקוקטיילים המוגשים במהלך ההקרנות, ולמוניטין שלה כמקלט לחובבי קולנוע עם כללי השתיקה הנוקשים שלה. אולם, למרות היותה אהובה על הקהל, הרשת נפגעה קשות ממגפת הקורונה. היא הגישה בקשת פשיטת רגל במרץ 2021 והחלה לסגור סניפים. עם זאת, העסקים החלו להתאושש, ובשנה שעברה נרשמה קפיצה של 30% בהכנסות הקופות לעומת השנה הקודמת.

סוני הודיעה כי רשת בתי הקולנוע תנוהל תחת חטיבה חדשה בשם Sony Pictures Experiences. מנכ"ל Alamo Drafthouse, מייקל קוסטרמן, יישאר בתפקידו, אך כעת ידווח לרווי אהוג'ה, נשיא ומנכ"ל סוני פיקצ'רס אנטרטיינמנט.
בעוד שאולפנים הוליוודיים אחרים זינקו לעולם הסטרימינג, טום רותמן, מנכ"ל ויו"ר סוני פיקצ'רס, הביע את מחויבותו לבתי הקולנוע. סוני פיקצ'רס הדגישה בהודעה לעיתונות את המיזמים האחרים שלה בתחום הבידור החווייתי, כגון Wonderverse, מרחב בידור אימרסיבי בשיקגו, וסיבוב ההופעות של "גלגל המזל חי!".
סוני רכשה את Alamo מבעליה הקודמים: Altamont Capital Partners, Fortress Investment Group והמייסד טים ליג. הרכישה כוללת גם את פסטיבל הסרטים Fantastic Fest של Alamo Drafthouse, המתמקד בסרטי ז'אנר שונים, מאימה ועד מדע בדיוני.
צעד זה של סוני מסמן מגמה מעניינת בתעשיית הקולנוע, המדגישה את החשיבות המתמשכת של חוויית הצפייה בבית הקולנוע לצד ההתפתחות בעולם הסטרימינג. עבור חובבי הקולנוע, הרכישה מבטיחה המשך קיומה של רשת אהובה זו, תוך פתיחת אפשרויות חדשות לשילוב בין עולם הקולנוע המסורתי לחדשנות הטכנולוגית של סוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה