דיגיטל וטק

סוני בצעד דרמטי: מכירות הפלייסטיישן התרסקו - 900 עובדים יפוטרו

ענקית המשחקים היפנית הודיעה כי תפטר כ-900 מעובדי החברה, המשתווים גם ל-8% מכוח האדם הכללי שלה. המהלך קורה לאחר הנמכת הציפיות של סוני ביחס בנוגע למכירות של קונסולת הדגל שלה
מערכת ice | 
סוני (צילום shutterstock)
חברת סוני, ענקית המשחקים היפנית, הודיעה היום (שלישי) כי תפטר כ-900 עובדים המשתווים גם ל-8% מכוח האדם הכללי שלה, ובכך היא תהפוך לחברת הטכנולוגיה שהכריזה על קיצוץ המספר העובדים הגדול ביותר בתקופה האחרונה.
"לאחר שיקול דעת מדוקדק ודיונים שנערכו במהלך החודשים האחרונים, הגענו למסקנה כי חשוב לבצע שינויים משמעותיים בשביל להמשיך לפתח את החברה", אמר נשיא ומנכ"ל היחידה ג'ים ריאן באימייל ששיגר לעובדים, שגם פורסם פומבי על ידי החברה. כמו כן, הוא הוסיף כי הפיטורים יתרחשו במדינות רבות, ואף עדכן כי האולפן של פלייסטיישן בלונדון ייסגר לגמרי.
נוסף על כך, התחזיות של החברה לא משקפות אופטימיות. סוני חתכה את תחזית המכירות לקונסולת הדגל שלה שהושקה ב-14 בפברואר, לאחר שהודיעה כי היא מצפה למכור 21 מיליון יחידות של ה-PS5, במקום כ-25 מיליון. נוסף על סוני, חברות טכנולוגיה רבות הודיעו על גל פיטורים משמעותי. כזכור, מיקרוסופט פיטרה כ-9% מעובדיה במהלך חודש ינואר.
ענקית המשחקים היפנית חתכה את תחזית המכירות לקונסולת הדגל שלה לפלייסטיישן 5 ב-14 בפברואר, לאחר שהזהירה מפני ביקוש נמוך יותר. סוני אמרה אז כי היא מצפה למכור 21 מיליון יחידות של ה-PS5 בשנת הכספים שתסתיים במרץ, גזוזה מתחזית קודמת ליד 25 מיליון קונסולות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה