דיגיטל וטק

סוני עובדת על הדור הבא: זו הטכנולוגיה החדשה שהיא מפתחת

2023, הייתה שנה מאתגרת למוצרי המציאות הרבודה, השקות של ענקיות טכנולוגיות רבות זכו לתגובה צוננת בקרב הקהל הרחב. כעת, לפי חשיפה נראה כי סוני, שרק לאחרונה נכנסה לתחום והשיקה מוצר ראשון, מעמיקה את פעילותה ועובדת על טכנולוגיה חדשה
מערכת ice | 
סוני (צילום shutterstock)
2023, הייתה שנה מסקרת ומאתגרת לטכנולוגית המציאות הרבודה, כשהשקות רבות נענו בתגובה צוננת מהקהל הרחב. חברת סוני, אשר רק בחודש פברואר האחרון, השיקה משקפי ה-VR שלה אשר הציג מוצר מסקרן במחיר נגיש לצרכנים ביחס למתחרות. כעת, לפי הדלפות נראה כי החברה שואפת להרחיב את החוויה של המשתמשים על ידי פטנטים חדשים שהגישה.
סוני, הגישה בקשה לפטנטים שמטרתם לספק חוויה סוחפת למשתמשי AR ו-VR. הפטנטים החדשים שהחברה מפתחת, מיועדים לשני סוגים של בקרי כף הרגל האחד משתמש בכדור והשני משתמש במשטח רגיש למגע.
"קונספט כדור העקיבה" משתמש בשתי יחידות עם בקרים בצורת כדור שעשויים להיות בעלי מעבד וזיכרון מובנה כדי ללכוד את תנועת המשתמשים ולחקות אותה במשחק. כפי שניתן לדמיין, נראה שהבקר הזה מיועד לתנועות פשוטות.

הפטנט החדש של סוני, קרדיט: צילום מסך.
הפטנט השני מיועד לבקר בצורת קערה הכולל משטח רגיש למגע. נראה שלבקר כף הרגל יש משטח מעוקל שאמור לשמש עם שתי הרגליים. יתרה מכך, לפי הפטנט, בקר זה מיועד לתנועות מורכבות יותר, כמו למשל, המשתמש יכול לחוש את הקרבה לאובייקט במשחק.
סוני הגישה את הפטנטים הללו עוד ביוני 2022, והעיצובים פורסמו לפני מספר ימים. המותג ציין שניתן להשתמש בבקרים עם מחשב, טלפון, טאבלט, קונסולות והתקנים אחרים. עם זאת, לא ידוע עדיין אם סוני מתכננת להשיק בקרי רגל בקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה