דיגיטל וטק

חברת טכנולוגיה סינית: הצלחנו לפרוץ את ההצפנה של אפל

Wangshendongjian Technology טוענים כי הם הצליחו לחדור את הצפנה סביב פונקציית שיתוף הקבצים AirDrop, ובכך הם עוזרים למשטרה המקומית להילחם בתופעה בה אנשים מפיצים הודעות "בלתי הולמות" במטרו של בייג'ינג
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
Wangshendongjian Technology, חברת טכנולוגיה סינית, טוענת כי היא הצליחה לפתח את ההצפנה סביב פונקציית שיתוף הקבצים הפופולרית AirDrop, ובכך היא יודעת לזהות מאילו משתמש נשלחים הקבצים, מה שעשוי להסתמן (אם יתברר כנכון) כעקיפה של מערך האבטחה הקפדני של חברת אפל.
למרות ההודעה המטרידה של החברה, נראה כי הפיצוח של מערכת ההצפנה נועדה לעזור למשטרה במציאות אנשים ששלחו "מידע בלתי הולם" לעוברים ושבים ברכבת התחתית של בייג'ינג, תופעה נפוצה מאוד בעיר הבירה.
המחלקה במשטרה שעוסקת בעבירות הללו, הצליחה להשיג את הפרטים המזהים של השולחים, והיא כבר עצרה מספר חשודים. אפל הואשמה בעבר בכך שהיא איננה חוסמת את האפשרות להעביר תוכן בלתי הולם באמצעות AirDrop, ובכך אפשרה לכל משתמש להפיץ הודעות מטרידות. כמו כן, חשוב להגיד כי הגולשים שלחו גם הודעות המבקרות את הממשלה הסינית – דבר שהמשטרה גם ניסתה להילחם בו.
כזכור, בשנת 2019, AirDrop הייתה פופולרית במיוחד בקרב מפגינים אנטי-ממשלתיים בהונג קונג , שהשתמשו באופן קבוע בתכונה כדי לשלוח מגוון הודעות וכרזות לנוסעי הרכבת התחתית שדחקו בהם להשתתף בהפגנות כנגד השלטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה