כסף וצרכנות
מכה ללקוחות הסופרמרקטים בישראל: זה המותג שיתייקר ב-18%
בפעם השלישית בית השיטה מעלה את המחירים. המהלך האסטרטגי של בית השיטה כולל העלאת מחירים עבור מספר מוצרים ספציפיים, ביניהם זיתים מסוג "חרוזית", קוקטייל זיתים, טבעות זיתים ירוקים ומוצרים נוספים

גל העלאות המחירים נמנע? לא ממש. הסערה התעשייתית בתחום המזון הממותג נמשכת: בית השיטה, אחת מחברות המזון המובילות בישראל, צפויה להעלות את מחירי מספר מוצריה המרכזיים בשיעור משמעותי של 18% כך לפי פרסום בוואלה. מהלך זה, המתווסף לשתי העלאות מחירים קודמות בתחילת השנה, מסמן מגמה מדאיגה של התייקרויות מתמשכות בסל המוצרים הצרכני, תוך פגיעה ישירה בכוח הקנייה של הצרכנים הישראלים.
המהלך האסטרטגי של בית השיטה כולל העלאת מחירים עבור מספר מוצרים ספציפיים, ביניהם זיתים מסוג "חרוזית", קוקטייל זיתים, טבעות זיתים ירוקים ומוצרים נוספים. זאת לאחר העלאות מחירים קודמות בשיעור של 9% בחודש דצמבר ו-12% בתחילת השנה, מה שמעמיד בסימן שאלה את יכולתם של הצרכנים להתמודד עם מגמת ההתייקרויות הבלתי פוסקת בשוק המזון המקומי.
רק בחודש שעבר שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, שיגר מכתב בהול לכמה מהחברות גדולות במשק, ואיים עליהן כי ינקוט בצעדים קשים וחמורים מול אלו שיעלו מחירים בתקופה כזו, בה יוקר המחיה מאמיר במקביל למלחמה קשה שמנהלים צה"ל וכוחות הביטחון ברצועת עזה ובקווי העימות, חברה ראשונה החליטה ליישר קו ולהתקפל.
עוד ב-
הראשון להרים את הכפפה היה מנכ״ל חברת סלטי שמיר עמי גיא לשר הכלכלה ניר ברקת, כי החברה נעתרה לבקשת השר ברקת ותבטל את העלאת המחירים של מוצרי סלטי שמיר. המנכ״ל עדכן את השר כי החברה הודיעה לרשתות כי העלאת המחירים הוקפאה עד להודעה חדשה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.בית השיטהAmir 03/2025/24הגב לתגובה זו1 0בעברית פשוטה חזירות.והכי חשוב תמיד יש תחליפים לא פחות טובים ובמחיר לא חזירי.סגור