תיירות

מהפכה בטרמינל 3: זו המסעדה החדשה שנוחתת בנתב"ג

רשות שדות התעופה ממשיכה לשדרג את תמהיל המסעדות בנתב"ג: רשת "לנדוור" זכתה במכרז להפעלת שני בתי קפה בטרמינל 3, לאחר חגי תשרי צפויה רשות שדות התעופה להוציא גל נוסף של מכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה
מערכת ice | 
נתב"ג (צילום Magma Images)
עם ביטול המלצת הסוכנות האירופית לבטיחות תעופה של האיחוד האירופי על איסור טיסות לישראל ורגע לפני חופשת סוכות,  רשות שדות התעופה הודיעה היום על זכייתה של רשת בתי הקפה  "לנדוור" במכרז ההסעדה של טרמינל 3.
לנדוור תפעל באולם הנוסעים היוצאים ובאולם הציבורי (שחקים) של טרמינל 3 ותרחיב את תמהיל ההסעדה הקיים באולם לרווחתו של הנוסע. בתי הקפה החדשים יחליפו את בתי הקפה של רשת "אילנס" שתקופת החוזה שלה הסתיימה. 

הזכיה של רשת "לנדוור" מצטרפת לשורה של מסעדות ובתי קפה חדשים שזכו לאחרונה במכרזי ההסעדה שהוציאה רשות שדות התעופה ובכללם בתי קפה של רשת בליקר בייקרי, בתי קפה של רשת טאטי, מתחם הסעדה חלבי של רשת קפה קפה ועוד. החברה תחל בעבודות הבינוי של מקומות השירות בתחילת שנת 2025. 
רשת בתי הקפה לנדוור, אשר הינה חלק מקבוצת לנדוור, החלה את דרכה כבית הקלייה הראשון בישראל, היא כיום רשת מסעדות בפריסה ארצית. הרשת מתחייבת לתת מענה להתמודדות עם שינויים בהיקפי הפעילות כפי שקיים בשדה התעופה, ולהתאים את פעילותה לביקוש הגובר ולשירות לקוחות רבים בזמן קצר ומוקצב. שיטת מכירת המוצרים לנוסעים יהיו כמקובל בסניפי הרשת, ניתן יהיה לבחור מתוך התפריט כל צירוף אפשרי ממוצרי התפריט, כמו גם לקחת באריזה את הקנייה ולעלות למטוס.
בהתאם למדיניות שקבעה רשות שדות התעופה במסגרת מכרזי ההסעדה החדשים, המחירים בהם ימכרו מוצרי המזון בנתב"ג יהיו זהים למחיר בו הם נמכרים ברשת בתי הקפה בשוק המקומי ובנוסף בכל בית קפה ימכרו חמישה מוצרים הנכללים ב"סל המוצרים הבסיסי" שקבעה רש"ת ובכלל זה מים מינרלים שמונה שקלים (חצי ליטר)  וקפה הפוך או קרואסון גדול ב-12 שקלים בלבד.
בשבועות הקרובים צפויה רשות שדות התעופה להוציא  גל נוסף של מכרזים בתחום הקמעונאי וההסעדה ובכלל זה מכרז להפעלת מערך החניונים בנתב"ג ובשדה התעופה רמון, מכרז להפעלת מתחם הסעדה מסוג Grab & Go באולם היוצאים הבינלאומי בטרמינל 3, מכרז להפעלת חנויות צעצועים בטרמינל 1 ובטרמינל 3, מכרז להפעלת מתחמי טרקליני אח"מ בנתב"ג , מכרז להפעלת חנות סלולר בש"ת רמון ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה