דיגיטל וטק

Asus במהלך מפתיע: זה השדרוג שמחכה למעבדי אינטל החדשים

Asus לא נשארת מאחור וחושפת את סדרת לוחות האם החדשה שלה, המותאמת במיוחד למעבדי הדגל שהציגה אינטל. עם טכנולוגיות מתקדמות וכלים חכמים, האם מדובר בשדרוג שמבטיח להוציא את המיטב מהמעבדים החדשים של אינטל?
רפאל בן זקרי | 
Asus (צילום Shutterstock)
במקביל להכרזה של אינטל על מעבדי Intel Core Ultra Series 2, חברת Asus חושפת את סדרת לוחות האם Z890, שנועדה להפיק את המיטב מהמעבדים החדשים שהציגה אינטל. הלוחות תוכננו במיוחד לגיימרים ויוצרי תוכן, ומציעים טכנולוגיות מתקדמות כמו קישוריות Wi-Fi 7 ו-Thunderbolt 5, לצד כלים חכמים לניהול ביצועים וקירור אוטומטי שמבטיחים חוויית שימוש מהירה וחלקה יותר.
הלוחות מצוידים בתכונות שמאפשרות התקנה פשוטה של כוננים וזיכרון, ומתאימים לשימושים מתקדמים כמו עריכת וידאו ומשחקים כבדים. דגמים כמו ROG Maximus Z890 Extreme ו-ProArt Z890 Creator מציעים תמיכה בעד שבעה כונני SSD וזיכרון מהיר במיוחד, כדי שהמחשב יוכל לעמוד בעומסי עבודה כבדים.
מבחינה טכנית, לוחות האם מציעים תמיכה בזיכרון DDR5 מהיר, ובחריצי PCIe 5.0 לכרטיסי גרפיקה מהדור החדש. בנוסף, טכנולוגיית AEMP III של אסוס מאפשרת להפיק את המקסימום מהזיכרון, עם אפשרות להתאים את המערכת בצורה אופטימלית ליישומים כבדים. לוחות האם כוללים גם את PCIe Slot Q-Release ו-M.2 Q-Latch, שמקלים על שדרוגים והרכבה של רכיבים בצורה פשוטה ונוחה.
סדרת לוחות האם Z890 של Asus תתחיל להימכר בישראל בימים הקרובים, וניתן יהיה להשיג את הדגמים החדשים בחנויות המורשות וברשתות המחשבים המובילות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה