ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת בתקופה קשה: "רק רוצה לנסות לחייך לצחוק"

בסטורי שהעלתה תום יער היא שיתפה: "אמנם היה ה7.10 השבוע, אבל כמו שאמרתי, אנחנו בתוך ה-7.10 כבר שנה, מה זה משנה הסימבוליות זה לא משנה כלום. אני רק רוצה לנסות לחייך לצחוק ולשמח בקיצור יצא לי מוזרי. נפגש בצוותא בערב, ואם לא אז בכיפור באופניים ואם לא אז שהכל ייגמר כבר ויחד ננצח"
מערכת ice |  2
תום יער (צילום יוטיוב/ כאן 11)
כוכבת ארץ נהדרת של קשת 12, תום יער, ממשיכה לשתף את עשרות אלפי העוקבים שלה בתחושות והמחשבות שלה בעקבות מלחמת חרבות ברזל ועבורה תקופה החגים הייתה אתנתא קלה מהתקופה הקשה.
היא כתבה בפוסט שהעלתה לאינסטגרם: "רגע לפני הביאוס של אתמול, בשבוע שעבר, ציינו שנה חדשה בתקווה שתהא שונה ויפה וכל זה. אירחתי אנשים רבים ואהובים בביתי וכנראה שהמצב הפך אותי למשוגעת סופית - כי הלכנו לאיבוד מרוב עיצוב השולחן והמרפסת . איתי עבדו צוות החלומות בניצוחה של אחותי המוכשרת ביני! אין לתאר את הדקדנס, ניסינו הכי אסקפיזם וכך אכן יצא לנו. תודה רבה בנות התעלפנו ביחד".
בסטורי היא העלתה: "אמנם היה ה7.10 השבוע, אבל כמו שאמרתי, אנחנו בתוך ה-7.10 כבר שנה, מה זה משנה הסימבוליות זה לא משנה כלום. אני רק רוצה לנסות לחייך לצחוק ולשמח בקיצור יצא לי מוזרי. נפגש בצוותא בערב, ואם לא אז בכיפור באופניים ואם לא אז שהכל ייגמר כבר ויחד ננצח".

רק לאחרונה כתבה בסטורי אחר: "מה עוד יש לומר שרק נהיה בריאים ונשמור על עצמנו ומקסימום אז לא ונפגש גלות ונעשה מזה גם משהו מצחיק. הכי טוב בבית, איך נשמור עליו, מי אנחנו נהיה אם לא נצא מזה, איך נצא מזה, מה זה 'זה' בכלל, איך משמחים את עצמנו, מאיפה הם ידעו איך לעשות ככה לביפר וגם מנהרות ופרצופים בחלומותיי, אין לי כוח שזאת התקופה שאני חיה בה. למה אני לא בזמן אחר בהיסטוריה, שאלות מרובות אני שואלת את עצמי אחרי הופעה בגבעתיים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תום מדהימה
    חנה'לה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מרגישה שבר בדיוק כמוך. לא מצליחנ לשמוח מבפנים
    סגור
  • 1.
    מיום כיפורים זה..
    כפרה 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סכמה את התרבות הישראלית בשתי מילים " כיפור באופניים".
    סגור