בארץ

כוכבת ארץ נהדרת תוקפת את הממשלה: מה עורר את סערת הרגשות?

גיתית פישר מביעה זעזוע מהתמונות מהמנהרה, משווה את מצב החטופים לשואה וקוראת לפעולה דחופה: "אין הצדקה למדינה אם לא נציל את הישראלים מהמצב הקשה שהם נמצאים בו."
מערכת ice |  3
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גיתית פישר, קומיקאית ובדרנית פופולרית בישראל, שיתפה אתמול (שישי) את עוקביה באינסטגרם שלה סרטון מעורר סערה שפורסם על ידי העיתונאי בן כספית. הסרטון מציג את השחקן ליאור אשכנזי, שמותח ביקורת חריפה על הממשלה בשל חוסר הפעולה לשחרור החטופים שנמצאים בשבי חמאס ברצועת עזה. אשכנזי התייחס במיוחד לסרטון שפורסם על ידי דובר צה"ל, שבו נראו גופותיהם של ששת החטופים שנמצאו במנהרה לפני כשבועיים.
בפוסט שפרסמה, פישר, שיש לה 47 אלף עוקבים, התייחסה בתשומת לב לאחת התמונות הטרגיות ביותר מהסרטון, בה נראו בקבוקי שתן שמכילים דם שנמצא במנהרה שבה נמצאו החטופים. "אני לא מפסיקה לחשוב על בקבוקי השתן עם הדם שנמצאו במנהרה," כתבה פישר. "תעשו חיפוש בגוגל ותבינו את המשמעות של מה שהתרחש שם. החטופים נמצאים במצב דומה לשואה, ואין שום הצדקה למדינה שלנו אם אנחנו לא מצליחים להציל את הישראלים מהסבל הזה."

צילום: Instagram/@gititfisher
פישר לא עצרה כאן והמשיכה במתקפה על חוסר התגובה הציבורית והפוליטית למצב החטופים. "מי שלא מדבר על זה או לא משתתף בהפגנות הוא כמו האדישים שעמדו מנגד בזמן השואה ולא עשו דבר," הוסיפה פישר. "לראשונה בחיינו כאן, המילה 'שואה' אינה הגזמה. אנחנו חייבים לפעול ולהגיב בצורה נמרצת."
בהצהרתה, פישר ניסתה להניע את הציבור לפעולה ולהגביר את הלחץ על הממשלה כדי לשחרר את החטופים. היא ביקשה מהציבור לא להיות אדיש ולדרוש שינוי מהיר ויעיל כדי להביא לשחרורם של 101 החטופים שנותרו בשבי חמאס. פישר קראה למעורבות פעילה ומיידית במטרה לסיים את הסבל ולחזור לשגרה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה היא לא תוקפת את מי שצריך...
    שיא הטמטום 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה היא לא תוקפת את משלוחי המשאיות לאנשי החמאס?
    סגור
  • 2.
    אם שואה, אז מה צריך לעשות לנאצים? (ל"ת)
    דוד 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צביעות
    נפתלי 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לגיגית פשר הנרצחים והחטופים נתקעים רק בזכות אותן הפגנות הפוליטית לא לשלום החטופים בער הלא רחוק חזינו אותם פגרומים ושיבוש חיי אזרחים במדינהודמם של הנרצחים על ידם של המארגנים והתומכים בהם
    סגור