ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת מתלוננת: "הדרישות הן לא הגיוניות, מופרז"

גיתית פישר נשאה מילים קשות בחשבון האינסטגרם שלה: "כולם כבר יודעים שניסיון חילוץ של צה״ל מוריד משמעותית את הסיכוי שהחטופים יחזרו בחיים ושכל יום שהם שם מקרב אותם למוות"
מערכת ice |  1
גיתית פישר (צילום צילום מסך מתוך 'זאת וזאתי', רשת 13)

כוכבי ארץ נהדרת ממשיכים לצאת נגד ממשלת ישראל וניסיון החילוץ של צה״ל שלדברי חלק מהם מוריד משמעותית את הסיכוי שהחטופים יחזרו בחיים משבי החמאס ושכל יום שהם שם מקרב אותם למוות.

הכוכבת האורחת של העונות האחרונות בארץ נהדרת, הקומיקאית גיתית פישר העלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא יוצאת כנגד הממשלה ואמרה:  ״אני חושבת הרבה על המונח עסקה מופקרת שסמוטריץ ובן גביר נוהגים להגיד, ואני לא נכנסת בכלל לאם זה מופקר או לא מופקר ומה המחיר של חיי תינוק".
 



עוד הסבירה: "אבל אני חושבת ברור שזה לא רשימה קלה ונעימה של שיכולה להחליק בגרון בכיף, ברור שזה מחירים כבדים, כי זה סיטואציה של בני ערובה. הם לקחו מלא בני ערובה ועכשיו הם מבקשים את המחיר המופרע שלהם. זה אזרחים שנחטפו מהמיטות שלהם. זה תינוקות".

לסיום הסבירה: "מה אתה מתלונן שהדרישות שלהם לא הגיוניות? ברור שהדרישות הן לא הגיוניות, ברור שזה מופרז. זה קרה במשמרת שלך. אתה היית אמון על הביטחון, קרה וחטפו לך מלא אנשים מהבתים שלהם, אזרחים, ואתה כזה ‘לא הם מבקשים מלא דברים, אז לא׳״.
..+

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת בכלל ?
    יגאל 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי זאת שהדעה שלה שווה משהו ?
    סגור