בריאות

כוכב ארץ נהדרת חושף תיעוד מהשיקום לאחר הניתוח המורכב

אביו של אוראל צברי עבר ניתוח לא פשוט בשבוע שעבר שארך מספר שעות אך כעת הוא מבלה איתו חלק גדול מהזמן בשיקום ונראה שמצבו משתפר: "כבר מפציץ בבדיחות"
מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת בקשת 12 וכן "שנות ה-90" ברשת 13 ושבאבניקים של הוט, עבר חוויה לא פשוטה בשבוע שעבר כאשר אביו נכנס לחדר הניתוח לב וביקש את התפילות של עוקביו.
כעת נראה שמצבו של אביו משתפר והוא נמצא בשיקום ארוך מהניתוח בבית החולים. צברי שיתף סרטון מהביקור שלו בבית החולים והראה כי הוא מתלוצץ עם רופאיו שהחליט לספר להם בדיחה על מצבו הרפואי.
אביו של אוראל צברי סיפר את הבדיחה למצלמה: "אחד שואל את אבא שלו 'אבא למה את לא הולך למשה השכן אחרי האירוע לב, למה לא הלכת לבקר אותו בבית חולים?' האבא אמר 'הוא לא היה באירוע שלי אני לא אלך לאירוע שלו'".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אוראל צברי)
נזכיר כי בשבוע שעבר פרסם צברי תיעוד מבית החולים לפני הניתוח: "אבא אני חולה עלייך שאתה כאילו באת לחופשה ולא לניתוח". הוא גם כתב בסטורי: "אבוש עובר מחר ניתוח, אבל באים בווייבים טובים. נצטרך את התפילות שלכם אהובים".
הוא העלה תיעוד נוסף מחדר הניתוח והציג את הדינמיקה בין הוריו: "מטמטמת אותו בכל מצב" כשהוא גם מראה את אביו מתרגז כשאמא שלו כיוונה את המיטה שלו הלון ושוב, צברי עצמו לא הפסיק לצחוק בדרך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה