ויראלי

כוכב ארץ נהדרת מרגיע מחדר הניתוח: "נושם בכוחות עצמו"

אחרי שעות מורטות עצבים, שיתף את עוקביו אוראל צברי: "אבוש התעורר, כבר נושם בכוחות עצמו...מאוד מעורפל ומאוד כאוב עדיין. תודה ענקית ענקית לכולכם על התפילות הרבות ועל המילים החמות. נמשיך להחזיק לו אצבעות להחלמה מהירה כמה שיותר ושיעמוד על רגליו בבריאות איתנה. יקיר בן רוזה"
מערכת ice |  2
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אחרי שאוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת בקשת 12 וכן "שנות ה-90" ברשת 13 ושבאבניקים של הוט, עדכן שאביו נכנס לחדר הניתוח לב וביקש את התפילות של עוקביו ובהמשך עדכן כי הניתוח עבר בהצלחה, היו לו אמש (רביעי) עוד בשורות טובות.
אחרי שעות מורטות עצבים, שיתף צברי: "אבוש התעורר, כבר נושם בכוחות עצמו...מאוד מעורפל ומאוד כאוב עדיין. תודה ענקית ענקית לכולכם על התפילות הרבות ועל המילים החמות. נמשיך להחזיק לו אצבעות להחלמה מהירה כמה שיותר ושיעמוד על רגליו בבריאות איתנה. יקיר בן רוזה".
בשעה 18:00 של יום שלישי עדכן צברי את העוקבים שלו: "רק עכשיו אבוש יורד לחדר ניתוח ועובר ניתוח לב. אני יודע כמה אתם אוהבים את אבא וכמה הוא משמח אתכם, ואיך הוא מזכה את הרבים בפרשת השבוע. הניתוח ייקח כמה שעות ונצטרך את התפילות שלכם אהובים לרפואתו והצלחת הניתוח של יקיר בן רוזה".

הוא הוסיף קטע מתהילים, אבל לאחר כמה שעות עדכן מה היו התוצאות של ההליך הרפואי: "הסתיים הניתוח, יצא אלינו הפרופסור ואמר שהכל יהיה בסדר. תודה לכם על ההודעות והברכות, זה מרגש וממש לא מובן מאליו, ואראה לאבא כשיתעורר.
הניתוח ארך כ-3 שעות בסך הכל, וצברי עוד עידכן את העוקבים שלו: "יהיה עוד מורדם ומונשם הלילה....ומחר בעזרת השם יתעורר, יש עוד שיקום לא קל לפנינו, נמשיך להתפלל לבריאותו האיתנה של אבא, המלך שלי"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם הוא מתלוצץ עם רופאיו? (ל"ת)
    אוראל 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    העיקר שיצא בשלום רק בריאות.
    שני 08/2024/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבא של אוראל צברי איש מקסים ומצחיק.
    סגור