טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת חולמת להפרד מישראל? "בא לי דנמרק"

תום יער שיתפה את העוקבים: "בא לי להיות בדנמרק ולהתעסק בדברים פעוטים, לאכול גרנולה עם לויתן, בלוטים בעד ונגד גמדי גינה, ליקוט פטריות ואנטישמיות, כל הכיף. מה זה החיים המסובכים האלה של ישראלים, מי צריך מורכבות כזו על הראש?"
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת משחק השלטון
במקום שהעוקבים שלה ישאלו על ההופעות שלה, על המשפחה או על המצב הביטחוני במדינה, כוכבת ארץ נהדרת של קשת 12, תום יער, נשאלת לאחרונה על המצב הנפשי שלה והיא מספק לא מעט תשובות מסקרנות.
יער כתבה: "בואו נגיד ככה, קשה למצוא כוחות נפשיים להכנס לכאן ולהמשיך לנסות ולשמח אתכם לייטלי וזה לא אתם אשמים". היא כתבה בסטורי נוסף: "מאוד מאתגר לשמור על קור רוח, מאוד מאתגר להיות אופטימית, מאוד מאתגר להחזיר שגרה, רצון אדיר להכנס לתוך קפסולת זמן ולהתעורר עוד עשור".
היא גם כתבה: "אני ממש צריכה מאמצים, אני בעצמי צריכה עידודון, שמחתי לעזור. תשמעו באמת שכל העידודון זה משב רוח בריזה קרירה בסהרה המדבר הכבשני הרותח הלא נפסק של המזרח התיכון בואכה יזרעאל ש 2024 ואמן שכבר ייגמר והכל יהיה בסדר".

לסיום הסבירה: "בא לי להיות בדנמרק ולהתעסק בדברים פעוטים, לאכול גרנולה עם לויתן, בלוטים בעד ונגד גמדי גינה, ליקוט פטריות ואנטישמיות, כל הכיף. מה זה החיים המסובכים האלה של ישראלים, מי צריך מורכבות כזו על הראש?"
רק לאחרונה, יער נשאלה על ידי העוקבים: "רעיון למשהו שמח לאכול כשאני סובלת מבחילות של תחילת היריון", וענתה על כך בדרכה: "לי לא עזר כלוןם, הייתי בסבל גדול עד שבוע 20, כאן אני ב-15 (צירפה תמונה) סובלת בכל מלון ובכל מסאג' אין אוכל שמנחם לי, אין ריח שבא טוב, רק רוצה מקלחת ולהקיא"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן מחכים לך בדנמרק עם שטיח אדום. סתומה. (ל"ת)
    ישראל 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור