השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק וצוקרברג מתרסקים, בזוס חוגג הכנסות עתק

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" מביא איתו לא מעט דרמות, כאשר מלבד בזוס, שהכניס 1.4 מיליארד דולר, כל רשימת עשירי העולם רשמו הפסדי עתק בראשם לארי אליסון, שהפסיד 3.2 מיליארד דולר. צוקרברג איבד 2.3 מיליארד דולר, מאסק 1.3, ומה עשה ברנאר ארנו?
מערכת ice | 
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע ומביא איתו לא מעט דרמות בצמרת הגבוהה. האיש העשיר ביותר בעולם, הבעלים של טסלה וטוויטר, אילון מאסק, רשם הפסדי עתק בדמות 1.3 מיליארד דולר, מה שמעמיד את הונו האישי על 257.6 מיליארד דולר.
מי שרשם את ההתרסקות הגדולה ביותר השבוע, אך עדיין נותר במקום השני הוא לארי אליסון, שהפסיד השבוע סכום עצום של 3.2 מיליארד דולר, כשאר הונו האישי מוערך כעת ב-221.5 מיליארד דולר.
למעשה, היחיד שהרוויח השבוע ברשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם הוא מייסד אמזון, ג'ף בזוס, שרשם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר, והונו האישי עומד כעת על 204.6 מיליארד דולר.
מארק צוקרברג, הבעלים של מטא, רשם את ההפסד השני הגבוהה ביותר ברשימה בדמות 2.3 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד על 201.9 מיליארד דולר. מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים בעולם הוא ברנאר ארנו, שהפסיד השבוע 1.3 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-181.6 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה