בריאות

ענקית הבריאות נכנסת לפשיטת רגל: קורסת תחת חובות ענק

בבקשת פשיטת הרגל, אוונטה הצהירה על נכסים בשווי של בין 50 ל-100 מיליון דולר, ועל התחייבויות בין 100 ל-500 מיליון דולר. מהלך זה נועד לאפשר לחברה לבצע ארגון מחדש של חובותיה ולחזק את מצבה הפיננסי
מערכת ice | 
שירותי רפואה (צילום shutterstock)
חברת אוונטה הלת' סולושנס, ספקית ציוד רפואי מובילה, הגישה בקשת פשיטת רגל בדלוור, ארה"ב, במטרה למכור את עסקיה לחברת בת של קרן ההשקעות הפרטית סטייפל סטריט קפיטל. בבקשת פשיטת הרגל, אוונטה הצהירה על נכסים בשווי של בין 50 ל-100 מיליון דולר, ועל התחייבויות בין 100 ל-500 מיליון דולר. מהלך זה נועד לאפשר לחברה לבצע ארגון מחדש של חובותיה ולחזק את מצבה הפיננסי.
סטייפל סטריט קפיטל הסכימה לרכוש את "מרבית נכסי החברה", במהלך שצפוי לתמוך בארגון מחדש של עסקי אוונטה ולהפחית את החוב ממאזנה. ההצעה של סטייפל סטריט מוגשת כ"הצעת פתיחה" (stalking horse bid), מה שמאפשר הצעות טובות יותר בשבועות הקרובים, אם יתקבלו. בנוסף, קרן ההשקעות הציעה לממן את הליך פשיטת הרגל, דבר שיאפשר לאוונטה להמשיך לפעול ולשרת את לקוחותיה לטווח הארוך.

למרות שפרטי העסקה הכספיים לא נחשפו, ברור כי המהלך נועד לייצב את מצבה הפיננסי של אוונטה ולאפשר לה להמשיך בפעילותה תחת בעלות חדשה. העסקה כפופה לאישור שופט פשיטות רגל, כמו גם תנאי המימון המוצעים להליך פשיטת הרגל. מהלך זה מדגים את האתגרים הפיננסיים בתעשיית הציוד הרפואי, ואת הדרכים בהן חברות מנסות להתמודד עם חובות גדולים ולשמור על המשכיות עסקית.
הגשת בקשת פשיטת הרגל של אוונטה מסמנת נקודת מפנה משמעותית עבור החברה ועשויה להשפיע על שוק הציוד הרפואי בכללותו. היא מדגישה את החשיבות של ניהול פיננסי זהיר בתעשייה תחרותית זו, ואת התפקיד שקרנות השקעה פרטיות יכולות למלא בהצלת חברות הנמצאות במצוקה כלכלית. עם התקדמות התהליך, יהיה מעניין לעקוב אחר ההשלכות ארוכות הטווח על אוונטה, עובדיה, ולקוחותיה, כמו גם על המגמות הרחבות יותר בתעשיית הציוד הרפואי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה