ויראלי

יעל בר זוהר מתחזקת בדת: "למענך אלוהים חיים"

יעל בר זוהר, שחוותה שנה קשה במיוחד, העלתה סדרה של סטורים מתפילה שערכה לפני יום הכיפורים: "זכרנו לחיים. מלך חפץ בחיים. כתבנו בספר חיים"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מתוך אינסטגרם)
מגיש 'האח הגדול' של רשת 13 וכוכב 'מחוברים' גיא זוארץ, ובדומה אליו גם זוגתו, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית יעל בר זוהר, חוו שנה איומה מאז ה-7 באוקטובר 2023, היום הארור בו פרצה מלחמת חרבות ברזל עם הטבח במסיבת נובה, בו גם נרצח אחיינו של זוארץ, עילי ברעם ז"ל, ובהמשך בר זוהר איבדה גם את אביה בעוד טרגדיה משפחתית קשה.
אבל האם יעל בר זוהר בדרך לחזור בתשובה? על פי סדרת הסטורים האחרונה שהעלתה רגע לפני יום הכיפורים, עושה רושם שבר זוהר בהחלט מתחזקת בדת. היום (שישי) בר זוהר העלתה סדרה של סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, כשבראשון שלהם היא צירפה תפילת 18 שקראה מהסידור.
בהמשך, צירפה תמונה נוספת מהסידור והעלתה סטורי נוסף בו כתבה: "זכרנו לחיים. מלך חפץ בחיים. כתבנו בספר חיים. למענך אלוהים חיים. אמן על כל ישראל עמך". בהמשך, העלתה סטורי בו צירפה תפילה לעילוי נשמתם של עילי ואביה ז"ל: "הפרוכת שעשינו לעילוי הנשמות שלנו. סבא זיגי ועילי. הם איתנו כל הזמן".

הסטורי של יעל בר זוהר
לסיום, העלתה בר זוהר סטורי נוסף, בו היא צירפה את סמל סיכת החטופים, וביקשה על גבי הסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה התנצלות בפני 101 החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס: "סליחה שאתם עדיין שם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ???
    נעמי 10/2024/11
    הגב לתגובה זו
    8 9
    ולא שאלה את עצמה איפה היה אלוהים חיים בשבעה באוקטובר?
    סגור