השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק, ארנו ואליסון בהפסדי עתק, צוקרברג חוגג

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" מביא איתו לא מעט הפתעות השבוע: צוקרברג הוא היחיד שרשם רווחים השבוע בדמות 1.4 מיליארד דולר והוא ממשיך לזנק במעלה הצמרת. לעומת זאת, מאסק ובזוס צנחו, אליסון הפסיד 3.6 מיליארד דולר ובראנר ארנו, שהרוויח בשבוע שעבר סכומי עתק, חוטף מכה קשה עם הפסדי עתק
מערכת ice | 
אילון מאסק, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, wikimedia-J?r?my Barande / Ecole polytechnique Universit? Paris-Saclay)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע, והביא איתו לא מעט הפתעות בצמרת הגבוהה, שאיבדה הון עתק. האיש העשיר ביותר בעולם, אילון מאסק, הבעלים של טוויטר וטסלה, הפסיד השבוע 2 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 268.4 מיליארד דולר.
מיד אחריו מדורג לארי אליסון, שאחרי מספר שבועות אדירים מבחינתו, חווה שבוע קשה מאוד עם הפסדי עתק בדמות 3.6 מיליארד דולר, מה שמציב את הונו האישי על 204.4 מיליארד דולר. 
ג'ף בזוס, מייסד אמזון, רשם גם הוא שבוע קשה מאוד עם הפסדים של 1.1 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי עומד כעת על 203.1 מיליארד דולר. מי שצוחק על כולם מלמעלה השבוע הוא גם היחיד שרשם רווחים השבוע - הבעלים של מאט, מארק צוקרברג, שהרוויח 1.4 מיליארד דולר, מה שמעמיד את הונו האישי על 199.4 מיליארד דולר.
מי שסוגר את החמישייה הפותחת בדירוג עשירי העולם על פי מגזין "פורבס" הוא גם זה שרשם את ההפסדים הגדולים ביותר השבוע - ברנאר ארנו, שהפסיד סכום עצום של 5.8 מיליארד דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה