ויראלי

מגישת הטלוויזיה מודה בשידור שבגדה בבעלה: "הוא לא ידע"

אשת העסקים ומגישת הטלוויזיה בת ה-83 שנראה שתישאר צעירה לנצח, מרת'ה סטיוארט, מתייחסת למערכת היחסים שלה עם בעלה לשעבר במשך כמעט 30 שנה ומודה שבגדה בו
מערכת ice | 
מרתה סטיוארט (צילום אינסטגרם)
אשת העסקים הוותיקה ואחת מהמוכרות בעולם, מרת'ה סטיואט בת ה-83, התפרסמה בעיקר פעילותה בתחום ניהול כלכלת הבית ולייף סטייל ועל אף גילה, היא מוכרת גם בקרב הקהל הצעיר יותר, וזאת תודות לשיתופי הפעולה שלה עם כוכבים רבים ולוהטים.
רק לאחרונה שיתפה פעולה סטיוארט עם לא אחר מאשר הראפר המוכר והאהוב סנופ דוג, ועם כוכב הפוטבול טוני רומנו, במסגרת קמפיין למותג הספורט Skechers, אותה ייצג הראפר כבר בעבר. הקמפיין בו הם שיתפו פעולה מפרסם את ספינת הדגל של המותג Slip-ins, נעליים שניתן לנעול ללא שימוש בידיים בכלל.
סטיוארט נחשבת לאחת ש"לא דופקת חשבון", לא לגילה ולא לדברים שיגידו עליה. רק בשנה שעברה, כאשר היא בת 81, השתתפה בצילומים חושפניים למדי למותג בגדי ים שפורסם ב"ספורט אילוסטרייטד".
כעת סטיוארט קושרת עצמה לסערה נושפת ובמהלך שידור הסרט הדוקומנטרי עליה המשודר בנטפליקס ונקרא "מרת'ה", היא חושפת פרט לא מפתיע לנוכח האישיות הנועזת שלה, אך עדיין עורר סערה רבה.
מרת'ה ובעלה אנדרו סטיוארט היו נשואים כמעט שלושים שנים, משנת 1961 עד שהתגרשו בשנת 1990. בדוקו החדש היא פונה לנשים צעירות ומייעצת להן לצאת מהנישואים שלהן, במידה וחוו בגידה מבן זוגם.
וכיאה לאישיות הצבעונית של סטיוארט, היא אמרה את מה שאמרה מבלי להתייחס לכך שהיא עצמה בגדה בבעלה. לאחר שייעצה לנשים הצעירות נשאלה האם לא בגדה בבעלה ועל כן היא השיבה: "כן אבל לא נראה לי שאנדי אי פעם ידע על כך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה