בעולם

פרס ממרתה סטיוארט וסנופ דוג: זה היהודי שזכה ב"איש השנה"

איש העסקים היהודי מייקל גרינברג, נשיא ומייסד אופנת סקצ'רס העולמית, זכה בתואר "איש השנה" על פועלו למען חינוך וילדים עם צרכים מיוחדים

מערכת ice | 
מייקל גרינברג (צילום יחצ)
גאווה עולמית: איש העסקים היהודי מייקל גרינברג, מייסד חברת האופנה סקצ'רס, זכה בתואר "איש השנה" מטעם מגזין הנעליים FN-FOOTWEAR NEWS. התואר הוענק ניו יורק, בטקס חגיגי שכלל מאות מוזמנים. את התואר העניקה אשת העסקים מרתה סטיוארט והראפר סנופ דוג, שניהם פרזנטורים של המותג. 
את התואר איש השנה קיבל גרינברג על פועלו למען חינוך וקידום ילדים עם צרכים מיוחדים. גרינברג הקים את קרן סקצ'רס לפני כ-15 שנה, הקרן גייסה עד כה למעלה מ-24 מיליון דולר לבניית קמפוס לצעירים עם צרכים מיוחדים. בישראל, המותג נמצא בצמיחה משמעותית, ברחבי הארץ יש 23 סניפים ו-400 נקודות מכירה סיטונאיות.
גרינברג נשא דברים ואמר: "הצמיחה של סקצ'רס ב-31 שנים האחרונות היא סיפור שמאחוריו יש אנשים רבים. שום דבר אינו מושג לבד על אי בודד, זו עבודת צוות. המנטור וההשראה שלי הוא האבא שלי, רוברט. התשוקה שלו, דרכי ההתמודדות שלו, הוא גורם לאנשים לעקוב אחר מעשיו ולהאמין במה שהוא אומר ולהאמין בו. הוא השראה אמיתית עבורי וממנו קיבלתי השראה למוסר עבודה ורצון להצליח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה