ויראלי

איילה חסון ברגע מרגש בשידור חי: "את אחת האלופות"

רחל אדרי הגיעה להתארח באולפן כאן 11 ורגע אחד שבלט יותר מהראיון בעצמו, הוא הרגע בו רחל ביקשה חיבוק מאיילה חסון ואמרה לה: "אני רוצה ממך חיבוק איילה", המגישה ניתרה מהכסא שלו ואמרה: "איזו שאלה". השתיים התחבקו בחום במשך דקות ארוכות
מערכת ice | 
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
רחל אדרי מאופקים, האישה שריגשה מדינה שלמה ב-7.10, כאשר העוגיות שלה שהוציאו מריכוז את מחבלי החמאס סייעו לשחרורה, סיפרה בדמעות לאיילה חסון על השנה הקשה בחייה בראיון לכאן 11 על השעות הארוכות עם המחבלים בביתה, ההתאוששות מהטראומה והאובדן של בעלה האהוב.
אבל רגע אחד שבלט יותר מהראיון בעצמו, הוא הרגע בו רחל ביקשה חיבוק מחסון ואמרה לה: "אני רוצה ממך חיבוק איילה", המגישה ניתרה מהכסא שלו ואמרה: "איזו שאלה". השתיים התחבקו בחום במשך דקות ארוכות.

אדרי שיבחה את חסון ואמרה לה: "אני מאוד אוהבת אותך ואת אחת האלופות. ואני נהנית להסתכל על מסך הטלוויזיה ולראות אותך", חסון השיבה לה: "תודה רבה רחל ואת בעצמך אלופה גדולה".
 
היא סיפרה בין היתר במהלך הראיון: "אני מאוכזבת, מאוד. כל כך נלחמתי על המחבלים כדי שבעלי יחיה, רק רציתי שבעלי יחיה וישרוד. כואב לי, כואב לי שבעלי יחיה. המדינה? תשאלי את כולם מה הם יענו לך? אני מאוכזבת. את יודעת כמה שוטרים ואזרחים נהרגו? למה כל הרחוב שלי צריך להיות ילדים יתומים ואלמנות?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה