טלוויזיה

רחל מאופקים: הסרט החדש שיחשוף תיעודים בלעדיים מבית המשפחה

הסיפור המרגש של רחל מאופקים: סרט חדש יחשוף את השעות הדרמטיות בהן היא ניצלה את תושייתה להציל את חיי בעלה מהחוטפים, בסרט יוצגו תיעודים בלעדיים וצילומים שלא נראו עוד לציבור

מערכת ice | 
רחל אדרי מאופקים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
סרטה של זהר וגנר, "רחל מאופקים", יחשוף לראשונה את סיפור ההישרדות המדהים של רחל ודוד אדרי במהלך מתקפת חמאס ב-7 לאוקטובר. הסרט, שישודר ב-12 באוקטובר בערוץ כאן 11, יכנס לפרטי האירועים מורטי העצבים, שקרו בבית שמפחת אדרי, ויציע תיעוד ייחודי מהמצלמות של השוטרים והשכנים, חלקם טרם נראה לציבור.
בבוקר המתקפה, רחל ודוד אדרי הוחזקו בביתם שבאופקים כבני ערובה על ידי חוליית מחבלים. במשך 20 שעות, ניצלו השניים את תושייתם וחוש ההומור שלהם כדי לשרוד את הסיטואציה הקשה. רחל, בגבורת נפש יוצאת דופן, הציעה למחבלים אוכל ושתייה, שוחחה איתם, השמיעה להם מוזיקה ואף טיפלה באחד הפצועים. תושייתה הצילה את חייהם עד לחילוצם המיוחל על ידי כוחות הביטחון.
הסרט יתמקד בשחזור הדרמטי של האירועים ויציע גם מבט על דמותה של רחל, שהפכה לסמל של עוז רוח וישראליות. רחל, שנולדה למשפחה באופקים למשפחה בת 12 ילדים, עבדה בבסיס צבאי במשך 40 שנה ונחשבת לדמות מופת עקב תושייתה ויכולת הישרדותה.
באמצעות שחזורים דרמטיים וצילומים מחיי היום-יום, כולל חומרי ארכיון וכתבות מהשטח, הסרט יציע הצצה מרגשת ובלעדית לשעות הקשות שהיו חלק מהאירועים ששינו את חייה של רחל ובעלה, ובנוסף לכך, יציע עדות חיה להיסטוריה האישית והלאומית של הזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה