טלוויזיה

רחל מאופקים - הסרט: זו הכוכבת שתגלם את גיבורת ה-7.10

בסרט עליו אחראיות חברות ההפקות "נו דרמה" ו"שמונה הפקות" שהחלו כבר בצילומים, מתברר מי יככבו בתפקידים הראשיים. מירב גרובר שזכורה מתפקידה ב'האלופה' של HOT ואלברט אילוז שזכור מאינספור סדרות גם כן, יגלמו את אדרי ובעלה המנוח
מערכת ice | 
רחל אדרי מאופקים (צילום מסך כאן 11)

אין ספק שבין אירועי ה-7 באוקטובר שהביאו עמם סיפורי גבורה ואומץ מעוררי השראה מצד אזרחי ישראל שהיו נתונים תחת ידיהם של מחבלי חמאס, רחל אדרי מאופקים אשר היא ובעלה דוד הוחזקו כבני ערובה בביתם בידי חמישה מחבלים, הייתה מהבולטות ביותר.

אדרי הצליחה להינצל מידי מחבלי חמאס על ידי הכנסת האורחים הנדיבה כשיטה למצוא חן בעיניהם, דבר שהוביל לשחרורה ולשחרור בעלה. רחל הצליחה לגלם את תפקיד המארחת האידיאלית ובין היתר הציעה להם קפה ועוגיות, ארוחה מלאה, מקום לנוח ואף טיפלה באחד המחבלים שנפצעו כשבמקביל כוחות המשטרה משתלטים על הבית, מחסלים את המחבלים ומצילים אותה ואת בעלה.



כעת בסרט עליו אחראיות חברות ההפקות "נו דרמה" ו"שמונה הפקות" שהחלו כבר בצילומים, מתברר מי יככבו בתפקידים הראשיים. מירב גרובר שזכורה מתפקידה ב'האלופה' של HOT ואלברט אילוז שזכור מאינספור סדרות גם כן, יגלמו את אדרי ובעלה המנוח. בנה של אדרי, אביתר ישחק בתפקיד עצמו והיא נוכחת בסט הצילומים כדי לעזור בשחזור.
 

סיפור גבורתה של אדרי הצליח למשוך את תשומת ליבם של רבים, ביניהם את של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אשר איתו נפגשה בעת ביקורו לפני כשבועיים בארץ לאור המצב הביטחוני.
אדרי מספרת כי בסוף המפגש: "הוא לחץ לכולם את היד, הגיע אליי, נישק לי את הראש ולחץ לי את היד. אני ממש התרגשתי. הוא אמר שיעזור לנו לחסל את החמאס. אמרתי לו שאין כמו השוטרים שלנו, הם הצילו אותי".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה