בארץ

רחל "עוגיות" באו"ם: "שמה את הראש והמחבלים מול העיניים"

שגריר ישראל גלעד ארדן, אירח את חברי "משלחת הגבורה" באו"ם אשר הפכו לסמל הגבורה של המלחמה. רחל מאופקים שנכחה אף היא באו"ם, סיפרה בעצב: "ברגע שאני שמה את הראש על הכרית, המחבלים מול העיניים מול והיה מחבל ממש אכזר"
מערכת ice | 
רחל אדרי מאופקים (צילום מסך כאן 11)
שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, פרסם היום (שלישי) בחשבון האינסטגרם שלו תמונות של חברי "משלחת הגבורה", אשר הוזמנו לאו"ם בכדי לספר את סיפורי הגבורה שלהם ושל יקיריהם בעת המלחמה הנוכחית.
בין האורחים שהוזמנו לשתף את סיפורם מעורר ההשראה לחברי האו"ם, נכחה רחל אדרי, אשר הוחזקה עם בעלה בביתה על ידי מחבלים. "הייתה לי הזכות לארח באו״ם את 'משלחת הגבורה'. פגשתי את רחל מאופקים עם בנה אביתר, את חלי גנות, שבנה השוטר דן ז״ל נפל בקרב בבארי בזמן שהציל חיים רבים, ואת מרדכי שנוולד שנפצע קשה במילואים וחזר להילחם", כתב ארדן בחשבון האינסטגרם שלו.
מלבד דברים אלו, ציין שגריר ישראל באו"ם כי משלחת הגבורה מסייעת בהסברה של ישראל בעולם: "סיפורי הגבורה שלהם, לצד כל השוטרים, החיילים והאזרחים שלנו, מחזקים אותי במלחמה על האמת באו״ם. אומנם העוגיות שלי, בשונה מהעוגיות של רחל, לא יגרמו למזכ״ל להפסיק את ההסתה שלו כנגדנו, אבל אני יודע שהאמת והצדק לצדנו, והאמת תנצח!".
רחל אדרי אשר הוחזקה יחד עם בעלה דוד על ידי המחבלים בביתה, סיפרה לארדן על ההתמודדות עם מה שחוותה: "ברגע שאני שמה את הראש על הכרית, המחבלים מול העיניים מול והיה מחבל ממש אכזר".
בתגובה לדברים אלו, ארדן פנה אליה ואמר: "העוגיות שלך הפכו לסמל, אבל אני כאן באו"ם דווקא התחברתי למשהו אחר ששמעתי אותך אומרת ומאוד חיזק אותי בהרבה נאומים ופגישות שלי פה, וזה ששאלו אותך לפני אם את מתרגשת על הפגישה עם נשיא ארה"ב ביידן ואמרת משהו כמו 'כמעט פגשתי את בורא עולם אז אני לא מתרגשת מנשיא ארה"ב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה