תקשורת ומדיה

רחל "עוגיות" מתרגשת: "אין לי תחושה ברגליים ובגוף"

רחל אדרי, המכונה רחל עוגיות, חזרה לביתה שבאופקים לאחר כמעט שלושה חודשים. בסרטון שעלה לרשתות החברתיות, אדרי התרגשה ואמרה: "פה נולדתי ופה אני אמות. בבית הזה אני נשארת"
מערכת ice | 
רחל אדרי מאופקים (צילום מסך כאן 11)
לאחר כמעט שלושה חודשים שבהם לא נכחה בביתה, רחל אדרי, אשר הוחזקה על ידי חמאס, חוזרת לאופקים. אדרי, שזכתה לכינוי "רחל עוגיות", נחשבת לאחת מהנשים האמיצות והחזקות שהתמודדו עם מחבלי החמאס ב-7.10.
אדרי, שהתמודדה מול מחבלי חמאס שפרצו לביתה והחזיקו אותה ואת בעלה כבני ערובה, חוזרת לגור בביתה שבאופקים. בסרטון שעלה הערב (שלישי) לחשבון האינסטגרם והטיק טוק שלה, סיפרה רחל אדרי על תחושותיה לאור חזרתה לביתה המוכר: "פעם ראשונה שקורה שאני לא בבית. אני מתרגשת, אני רוצה לראות את הבית, לראות את השכנות שלי".

בהמשך הסרטון, אדרי תועדה ברגע האמת בו הגיעה לביתה והתרגשה: "וואי הנה אני מגיעה הביתה, זה הבית שלי. אין לי תחושה ברגליים, אין לי תחושה בגוף". בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות, תועדה רחל נכנסת לביתה ההרוס. אדרי שהתרגשה עד דמעות למראה הקשה, ציינה: "הבית שלי היה תמיד שמח ותמיד הייתי מארחת אנשים. קשה לי לראות את הבית ככה. השמח שהיה לי זה המטבח".
בהמשך הסרטון, אדרי סיפרה על שאיפותיה בהמשך ואמרה: "כשאני אבריא בעזרת השם, הדבר הראשון שאני עושה זה לבשל סיר דגים". לאחר שנשאלה אם היא מפחדת לחזור לביתה שבאופקים, אדרי ענתה בביטחון: "ממש לא, פה נולדתי ופה אני אמות. בבית הזה אני נשארת. כשראיתי את הבן שלי וראיתי שבעלי חי, זה היה הרגע הכי מאושר בחיי וליבי עם המשפחות שהמחבלים טבחו בהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה