תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 בווידוי: "רמסו את שאריות תקוותי למצוא זוגיות"

המגיש הרווק בכאן דיגיטל חושף כי עברה עליו תקופה קשה מבחינת מערכות יחסים: "הוחפצתי והחפצתי, נדחיתי ודחיתי, ליבי נשבר ושברתי לבבות של אחרים"
מערכת ice |  1
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
המגיש ב"כאן דיגיטל", פלטפורמת הדיגיטל של כאן 11, יצחק מנדל שיתף אמש (רביעי) רשמים מהמסע לפולין שערך במסגרתו השתתפו אנשי תקשורת ומפורסמים אחרים.
בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו הלילה כתב כי הגיע למסע בתחושות קשות וכי גם עבר עליו קיץ קשה באופן אישי מבחינת מערכות היחסים שלו.
"נחתנו בוורשה לפני כשלושה שבועות – קבוצה של אנשי תקשורת ואמנים – במסגרת 'מסע פנימה' של המכון להנחלת מורשת החסידות. ביקשו מאיתנו לבוא בלב פתוח וראש נקי, אבל אני באתי למסע הזה בלב שבור ועם אינספור מחשבות שזמזמו בראשי כמו קן צרעות".
בהמשך הפוסט כתב כי ראשו וליבו היום במקומות אחרים לחלוטין ביום שבו היה אמור לנסוע לפולין: "הקיץ הזה גם היה רווי סקס מוזר, וגברים רעילים, וכל-כך הרבה דייטים מזוויעים ומערכות יחסים שונות ומשונות שהתישו אותי למוות ורמסו את שאריות תקוותי למצוא זוגיות בעתיד הנראה לעין. הוחפצתי והחפצתי, נדחיתי ודחיתי, ליבי נשבר ושברתי לבבות של אחרים".
לאחר מכן שיתף את העוקבים שלו כי המסע עורר בו שינוי מהבחינה הזאת: "למרות הסלידה שיש לי ממסגרות שקשורות להלכה האורתודוקסית. כל אנשי הצוות היו דתיים מאוד, ועם זאת לרגע לא הרגשתי שהם מסתכלים עליי בעין עקומה. בפולין ממש הרגשתי כמו תינוק, בכיתי שכאב לי, הייתי בתנועה מתמדת, וגם הייתי שמחה באופן כללי. ובכלל, כל המסע הזה הרגיש כמו חיבוק אחד גדול".
 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גועל נפש. התהום הפעורה של תרבות הכלום של הפרוגרס (ל"ת)
    ניר 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור