ויראלי

כוכב "נאדי באדי" וכוכבת "המפקדת" טסים לפולין: "מיידנק לטס גו"

הזמר שחר טבוך, השחקנית נועה אסטנג'לוב ועוד שחקנים ועיתונאים מוכרים טסו לחקור את שורשי החסידות בנסיעה מטעם המכון למורשת החסידות
מערכת ice | 
שחר טבוך ונועה אסטנגלוב (צילום יוטיוב רשמי - שחר טבוך)
כוכב "נאדי באדי" הזמר שחר טבוך וכוכבת "המפקדת" השחקנית נועה אסטנג'לוב עדכנו הבוקר (ראשון) לצד התרחבות המערכה בצפון הארץ, כי הם טסים לחופשה מלמדת ומעמיקה בפולין בעקבות שורשי החסידות.
הם מצטרפים לקבוצה של עיתונאים ומפורסמים אחרים שינפשו בפולין בהדרכתו של העיתונאי קובי אריאלי, בהם מגישת הרדיו בתחנת לב המדינה עדי ששון, מגיש כאן מורשת מנדי גרוזמן ויצחק מנדל מכאן דיגיטל.
בסטורי שהעלתה הבוקר נועה אסטנג'לוב מנתב"ג היא כתבה: "הכל זוועה והצפון בוער והכל חרדה אבל אנחנו טסים לפולין למשלחת ויהיו פה סטוריז אסקפיזם כי הכל במדינה הזאת גם וגם וגם. הלב עם תושבי הצפון".


(מתוך חשבון האינסטגרם של שחר טבוך)

(מתוך חשבון האינסטגרם של נועה אסטנג'לוב)
החבורה טסה מטעם המכון למורשת החסידות שנקרא "פנימה" ובמסגרתו הם ישהו בפולין 4 ימים וישמעו סיפורים על תורת החסידות וההיסטוריה היהודית שבפולין. המשתתפים בתוכנית זוכים למימון מלא מטעם המכון.
עבור כוכב "נאדי באדי" שחר טבוך מדובר בתוכנית מושלמת מכיוון שהוא נוהג לשתף בקשר החזק שיש לו עם הדת והמסורת היהודית. בעבר שיתף טבוך כי הוא שומר שבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה