ויראלי

שחר טבוך משיק את בן הזוג החדש לעיני המצלמות

האורחים בחתונה של מאיה בוסקילה ובעלה לעתיד מגיעים בשעה זו לאולם האירועים. הזמר שחר טבוך הגיע לפני זמן קצר עם בן זוגו החדש, אמיר אהרון, אותו הציג לראשונה מול הצלמים שנוכחים במקום
רוני שיינר | 
שחר טבוך ואמיר אהרון (צילום אור גפן)
הזמר שחר טבוך (25) שאחראי בין היתר על הלהיט "נאדי באדי", הגיע הערב לחתונה של מאיה בוסקילה, כשהוא מלווה בבן זוגו החדש, המפיק המוזיקלי אמיר אהרון (31). 
זהו האירוע המתוקשר הראשון בו בני הזוג נוכחים יחדיו, והם כבר הספיקו לפגוש עד שעה זו אורחים נוספים, ביניהם מיכאל בן דוד (שיכניס את בוסקילה ובעלה לחופה עם השיר "I Dont Wanna Miss A Thing" של להקת אירוסמית'). וגם: שמעון בוסקילה ובת הזוג, ודנה לפידות ובעלה יוסי, שבועיים לאחר לידת בנם השלישי. 
בעוד זמן קצר תינשא הזמרת מאיה בוסקילה (46) לבן זוגה בשנתיים האחרונות, שאולי שלוים (28), מעסה רפואי וכדורסלן עבר. את הזוג מלווה בנה הבכור של בוסקילה, לני, מנישואיה הראשונים.

מאיה בוסקילה, שאולי שלוים ולני (צילום: אור גפן)
בוסקילה ושלוים התארסו במהלך ערב הסילבסטר האחרון. הם יינשאו הערב באולם האירועים חצר המלכה, מול כ-600 מוזמנים, ביניהם חברים וקולגות של בוסקילה מתעשיית המוזיקה והבידור. 
בנוסף לשיר החופה של מיכאל בן דוד, תתקיים הופעה של הזמר עדן חסון. גם בוסקילה עצמה מתכננת לעלות על הבמה ולהופיע בפני האורחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה