ויראלי

פעם שלישית גלידה: מאיה בוסקילה בהכנות אחרונות לקראת החופה

מאיה בוסקילה תינשא הערב לבן זוגה בשנתיים האחרונות, שאולי שלוים, הצעיר ממנה ב-18 שנה. זוהי הפעם השלישית בה בוסקילה עומדת תחת החופה. הפעם, היא מבטיחה, זה לתמיד 
רוני שיינר | 
מאיה בוסקילה ושאולי שלוים (צילום אור גפן)
הזמרת מאיה בוסקילה (46) תינשא הערב לבן זוגה בשנתיים האחרונות, שאולי שלוים (28), מעסה רפואי וכדורסלן עבר. את הזוג מלווה בנה הבכור של בוסקילה, לני, מנישואיה הראשונים.

מאיה בוסקילה, שאולי שלוים ולני (צילום: אור גפן)
בוסקילה ושלוים התארסו במהלך ערב הסילבסטר האחרון. הם יינשאו הערב באולם האירועים חצר המלכה, מול כ-600 מוזמנים, ביניהם חברים וקולגות של בוסקילה מתעשיית המוזיקה והבידור. 
באומנותי: הופעה של הזמר עדן חסון. גם בוסקילה עצמה מתכננת לעלות על הבמה ולהופיע בפני האורחים.
במהלך הערב, מתכננת בוסקילה להחליף 3 שמלות, הראשונה שבהן בעיצובו של אלון ליבנה. בראיון למאקו סלבס, שיתפה: "אנחנו מאוד מתרגשים וזאת מסיבת אהבה אמיתית מבחינתנו. אני יכולה להבטיח שזו פעם אחרונה שאתחתן". 
 
משיקה גם סינגל חדש (צילום: קסם צלמים)
בין בוסקילה ושלוים קיים פער גילאים של 18 שנה. זוהי כאמור הפעם השלישית בה בוסקילה עומדת תחת החופה: בשנת 2011 היא נישאה למתן כהן, עימו יש לה בן משותף, לני. ב- 2019 נישאה לעוזי אזולאי, והשניים נפרדו כעבור שנתיים.  
הערב יש לבוסקילה סיבה נוספת לחגיגה: היא שחררה סינגל ראשון, "לא לבד", מתוך אלבום חדש וחמישי במספר. בוסקילה מסרה: "שנים שלא כתבתי והלחנתי כל כך הרבה. המלחמה הזאת הביאה המון עצב וחרדה, אך גם הרבה יצירה שממש הצילה אותי". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה