ויראלי

מאיה בוסקילה נגד הממשלה: "אנחנו חלשים בגלל ההחלטות ההזויות שלכם"

מאיה בוסקילה הגיבה בזעם בעקבות תיעוד של עציר בטחוני שאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים: "החלטות שמתאימות למי ששיקר לכם או גנב לכם ירקות מהגינה... לא מתאים למי שעשו לו בשביעי באוקטובר רצח עם המוני וחטפו לו את אחיו ואחיותיו" 
רוני שיינר |  3
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
מאיה בוסקילה הגיבה היום (ה') בזעם והעבירה ביקורת על התנהלות הממשלה, בעקבות תיעוד של עציר בטחוני שאושפז בבית החולים הדסה הר הצופים. 
"מחבל שרצח, אנס, טבח ומה לא, מאושפז ומקבל טיפול בבית חולים בהדסה הר הצופים. אנחנו חלשים!", כתבה בוסקילה. "החטופים שלנו עדיין במנהרה חשוכה, פצועים ומדממים בלי תרופות ועזרה. אנחנו חלשים! אתם שומעים שם למעלה? אלה שחשוב להם שנראה בעיני העולם טובים וחסודים". 

הסטורי שהעלתה בוסקילה (אינסטגרם)
בוסקילה המשיכה וכתבה: "אנחנו חלשים... חלשים בגללכם, בגלל ההחלטות ההזויות שלכם, החלטות שמתאימות למי ששיקר לכם או גנב לכם ירקות מהגינה... לא מתאים למי שעשו לו בשביעי באוקטובר רצח עם המוני וחטפו לו את אחיו ואחיותיו". 
"ובינתיים בואו נוסיף להם עוד 500 משאיות הומניטריות, ניתן להם טיפול מסור ונשלח להם תרופות, בזמן שהחטופים המסכנים שלנו שם מדממים, לא חבושים, לא מטופלים, ללא קרן אור ובלי ההורים שלהם והמשפחות שלהם. די... אני כבר נחנקת מעצב! אתם חלשים!". 
הרצל חג'אג', אביה של שיר חג'אג' שנצחה בפיגוע דריסה בארמון הנציב בירושלים בשנת 2017, מחה אתמול בבית החולים על אשפוזו של העציר: "לא יתכן שיאשפזו מחבלים בחדרי VIP בבתי החולים, לא משנה אם הם נוחבה או אחרים. המחבלים האלה רצחו, טבחו ושחטו את הילדות שלנו, ולא ייתכן שיטפלו בהם", אמר בשיחה עם YNET.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מסכים לחלוטין. (ל"ת)
    יהודה קפלן 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד מוחית אחת!
    יעקב 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתעסקי במוזיקה, את מעליבה את עצמך.
    סגור
  • ליעקב החכם
    מירית 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כל הזמן לאומנים אומרים תתעסקו במוסיקה? אין דבר אחד שנאמר שם שהוא לא נכון, אינטליגנטי ומדוייק. כל הכבוד למאיה בוסקילה על האומץ והאיכפתיות. תתבייש לך!
    סגור