ויראלי

מאיה בוסקילה תוקפת את יאיר נתניהו: "הוא עזב ואנחנו משלמים?"

לאחר ההפגנה ההמונית בירושלים ובעקבות פיגוע הדקירה אמש, כוכבי הביצה ממשיכים להביע את תחושותיהם ברחבי הרשת. מאיה בוסקילה התייחסה לתחקיר שחשף את עלויות האבטחה של יאיר נתניהו במיאמי: "הוא עזב את הארץ ואנחנו משלמים על זה? ואין מספיק כסף לשקם את נפגעי העוטף?"

רוני שיינר |  3
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
אתמול התקיימה הפגנה המונית מול הכנסת, בדרישה להחזרת החטופים ופירוק הממשלה. בין המפגינים הייתה המנחה והסופרת שפרה קורנפלד (זוכת העונה הראשונה של "האח הגדול"), שתרמה לא רק בנכחותה, אלא גם בכישרון המוזיקלי שלה. 
 שפרה קורנפלד מפגינה מול הכנסת (אינסטגרם)  
לאחר ההפגנה, כוכבי הביצה הביעו את תחושותיהם ברשתות החברתיות. צופית גרנט התייחסה לסוגיית החטופים: "אלוהים צריך לעצור הכל ולהציל אותם... ואותנו כחברה".
מאיה בוסקילה כתבה על התחקיר שעסק בעלויות האבטחה של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, במיאמי וכתבה: "לא הבנתי... הוא עזב את הארץ ואנחנו משלמים על זה? ואין מספיק כסף לשקם את נפגעי העוטף? די, אין כוחות כבר". 
הבוקר (ב'), בעקבות פיגוע הדקירה בגן יבנה, לינוי אשרם כתבה: "הלוואי ויכולנו להגיד עכשיו 1 באפריל, עבדו על כולנו, כלום מזה לא באמת קרה. אבל לא, זאת המציאות! זה קרה וזה ממשיך לקרות. אלפי נרצחים, מעל 100 חטופים. מלא משפחות שאיבדו את יקיריהם ועדיין יש פיגועים. עד מתי???".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק ערוץ 14 (ל"ת)
    גיא קולק 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    מטורללים. נלחמים בתוך העם בזמן מלחמה נגד אויב (ל"ת)
    סימה 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    אולי מספיק כבר עם התאריכים הנוצריים?
    שני 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש לנו מספיק תאריכים משלנו
    סגור