ויראלי

מאיה בוסקילה תופסת צד בסכסוך: "וירוס קנאה ולשון הרע"

הסערה סביב הסכסוך החדש בביצה, במרכזו ניצבות נסרין קדרי וליאל אלי, מסרבת לדעוך. כעת, שעות אחרי תחילת הפרשה, מאיה בוסקילה תפסה צד ויצאה להגן על החברה והקולגה
רוני שיינר |  2
מאיה בוסקילה (צילום אינסטרגם)
הזמרת מאיה בוסקילה נחשפה היום כמו כולם לחילופי הדברים ולסערה שנוצרה בעקבותם בין הזמרת נסרין קדרי לבין כוכבת הרשת ליאל אלי.
בוסקילה תפסה את הצד ברור של החברה והקולגה נסרין. היא פרסמה לפני זמן קצר סטורי ובו תמונה שלה, וכתבה: "זאת אני אחרי שלושה ימים במיטה עם וירוס של החיים. אבל זה עדיף על וירוס קנאה ולשון הרע.. לא? מסתבר שכל אחד והוירוס שלו". כדי שחלילה לא יפספסו, דאגה בוסקילה לתייג את השתיים.
 
המריבה החלה לאחר שליאל פרסמה קבל עם ועדה את דעתה הביקורתית על הזוגיות בין נסרין ובעלה רום שמיר, לאחר שצפתה בהם בסדרה "נסרין אגדה".
ליאל כתבה: "הוא (רום) מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר ועושה לי ווייבים רעים". היא הוסיפה: "אני מרגישה שיש מלא בחורות צעירות ונשים שיכולות להישאב למערכת יחסים כזאת, וזה כואב לי ברמות. זה מסוג הסדרות שצריך להקרין בבית ספר, וללמד איך גבר לא צריך להתנהג".  
נסרין לא עברה על כך בשתיקה והגיבה: "אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות וחייבת להגיד לכן משהו. כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרות היא רעה! צריך להיות בנאדם ממש אכזרי כדי לעשות כזה דבר". 
נסרין הוסיפה: "אם היא באמת חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות. כי לפרסם את דעתה ברבים זה נסיון לצאת גדולה על חשבונך, להשפיל אותך ברבים וזה הכי רעיל שיש. מאחלת לכן שתמיד תדעו להקשיב לעצמכן ולא לרעל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רנסרין וליאל
    דליה 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש לליאל לקנא בנסרין.. איזה שטויות
    סגור
  • 1.
    מאיה צודקת
    נירית 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לה לב זהב והיא גם צודקת… אם דחוף לליאל הזאת לדבר על זה אז שתדבר על זוגיות שהייתה ולא לתת שמות… מה זה הגועל הזה?
    סגור