טלוויזיה

איילה חסון נחשפת: "אף אפס מאופס לא יסתום לנו את הפה"

מגישת כאן 11 שואלת שאלות קשות: "המידע המודיעיני היה גלוי, כל הסיפור היה כתוב באותיות קידוש לבנה אבל המידע הזה לא טופל כמו שצריך. למה? יש כאן שאלות קשות שאסור לנו לסתום להם את הפה ואף אפס מאופס שיכנה אותנו בשמות גנאי לא יצליח לסתום לנו את הפה"
מערכת ice |  2
איילה חסון (צילום מסך כאן 11)
מגישת כאן 11 הוותיקה, אילה חסון, ממשיכה להתלונן כי שנה אחרי הטבח ב-7 באוקטובר, מנסים להצר את צעדיה להגיע לחקר האמת שהובילה למחדל המודיעיני והצבאי החמור אי פעם במדינת ישראל.
חסון התראיינה לרדיו גלי ישראל ובין היתר אמרה:  "את השבעה באוקטובר לא נשכח ולא נסלח. צר לי שיש אנשים שמתחילים לשכוח ומדברים על ה'פגיעה באזרחים', באו אזרחים יחד עם החמאס ועשו דברים איומים ונוראים ואת זה אסור לשכוח".

חסון המשיכה: "שנית, אנחנו מדינה שמוקפת באויבים מסביב ויש כאלה שעדיין תקועים בשישה באוקטובר. המידע המודיעיני היה גלוי, כל הסיפור היה כתוב באותיות קידוש לבנה אבל המידע הזה לא טופל כמו שצריך. למה? יש כאן שאלות קשות שאסור לנו לסתום להם את הפה ואף אפס מאופס שיכנה אותנו בשמות גנאי לא יצליח לסתום לנו את הפה".
לסיום שאלו אותה המגישים: "על אלו שאלות את מרגישה שמנסים לסתום לך את הפה?", על כך השיבה המגישה הוותיקה: "למה הייתה הדממה? למה לא בוטלה הנובה ברגע האחרון? למה לא הוקפצה הכוננות?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איילה חסון
    האריה 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביביבטית עלובה את עיתונאית סוג ג גם את בנו ניסית ללכלך סתם עלובה
    סגור
  • 1.
    למה איחלה חסון לא שואלת את רוהמ
    ייצק 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שאלות נוקבות,קשות כנגדמפקדים ומנהלים במערכות הביטחון. אפס שאלות לשותפים לאידיולוגיה כגון רוהמ והשרים מהימין ימין. איילה חסון שמה אותה לוועדה ממלכתית.איש לא מוכן לתת לה מיידע ובצדק משום שכל מיידע מתורגם אצלה לפוליטיקה.
    סגור