טלוויזיה

דובר צה"ל דניאל הגרי נחשף לראשונה: הפרויקט המטלטל של כאן 11

כאן 11 עולה עם מסמך תיעודי היסטורי רחב יריעה על ה-7 באוקטובר, היום ששינה את פניה של ישראל – "היום שלא נגמר", 7 באוקטובר, דקה אחר דקה, ממאות זוויות, ומפיהם של מעל ל-100 מרואיינות ומרואיינים. מי שיעמוד מול המצלמות לראיון ראשון מאז המלחמה הוא דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי
מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
כאן 11 עולה עם מסמך תיעודי היסטורי רחב יריעה על ה-7 באוקטובר, היום ששינה את פניה של ישראל – "היום שלא נגמר", 7 באוקטובר, דקה אחר דקה, ממאות זוויות, ומפיהם של מעל ל-100 מרואיינות ומרואיינים – שורדי פסטיבל הנובה, תושבי העוטף, שדרות ואופקים, תציפיתניות ששרדו את מסע הרצח של חמאס, לוחמים, טייסים, מח"טים ורבים נוספים – חלקם נחשפים למצלמה בפעם הראשונה.
מדובר באירוע טלוויזיוני רחב יריעה לציון שנה למלחמה, בן 5 פרקים, שישודר החל ב-5 באוקטובר (מוצ"ש), ערב אחר ערב (למעט ערב הזיכרון עצמו ב-7.10.24), לאחר מהדורת החדשות, בשעה 21:30 בכאן 11 ובכאן BOX. יוצר ומראיין: אמנון רבי I יוצר ובמאי: גלעד טוקטלי I עורכים ראשיים: אמנון רבי וניר נוימן I הפקה: קסטינה תקשורת.
סדרת הדגל הדוקומנטרית של כאן 11 לציון שנה לאירועי 7 באוקטובר, היא לא רק צפיית חובה במלאת שנה למלחמה, אלא גם מסמך עיתונאי וטלוויזיוני היסטורי, שיוכל לשמש את הדורות הבאים – סיקור ראשון מסוגו ובהיקפו, של מה שהתחולל בישראל ביממה הקשה בתולדותיה.
בסדרה מתראיינים למעלה מ-100 אנשים שחוו על בשרם את התופת, בעשרות אתרי צילום שונים, ומשחזרים את רגעי הסיוט והגבורה בקיבוצים, במושבים, בערים, בבסיסי צה"ל, במסיבות ובשטחים הפתוחים, שאליהם חדרו מחבלי חמאס. בסדרה יתראיין לראשונה מאז תחילת המלחמה דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, שייחשף לראשונה בראיון מול המצלמות.
מדובר בפסיפס יוצא דופן של סיפורים אישיים ואנושיים, שירכיבו תמונה בלתי נתפסת, שמקבלת עומק ופרספקטיבה נוספת: מיוכבד ליפשיץ בת ה-86 ששוחררה אחרי 17 יום מהשבי, דרך הנער יגיל יעקב, שורד שבי בן 13 מניר עוז ועד לוחמים שנקלעו לקו האש כמעט במקרה ושינו את מהלך הקרב בהחלטה אישית שלהם שהצילה את חייהם של עשרות. החיבור בין הרגעים הטרגיים, האישיים והמרגשים לבין גודל האפוס הוויזואלי, יוצר תלכיד משמעותי של ״היום שלא נגמר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה