טלוויזיה

גאווה ישראלית: הסרט של "כאן 11" זכה לכבוד בינלאומי ענק

הסרט "זריחה שחורה" של כאן 11 והיוצרים הישראלים יוסי בלוך, נועם פנחס ודוקי דרור, יחד עם חברת ההפקה הגרמנית Gebrueder Beetz, על הטבח המחריד בנובה, הוכרז כסרט התיעודי הטוב ביותר בטקס האקדמיה לטלוויזיה בגרמניה
מערכת ice |  3
פרס לסרט זריחה שחורה (צילום יח"צ)
הסרט "זריחה שחורה" של כאן 11 והיוצרים הישראלים יוסי בלוך, נועם פנחס ודוקי דרור, יחד עם חברת ההפקה הגרמנית Gebrueder Beetz, הוכרז כסרט התיעודי הטוב ביותר בטקס האקדמיה לטלוויזיה בגרמניה.
בנאום הזכייה בפרס האקדמיה בגרמניה הקדיש היוצר והבמאי דוקי דרור את הפרס לנרצחי הנובה וציין את 101 החטופים שעדיין בעזה. "זריחה שחורה" זוכה לחשיפה בינלאומית חסרת תקדים והוקרן גם בגבעת הקפיטול בבירה האמריקאית בפני אנשי הקונגרס של ארצות הברית. 
הסרט שודר בעשרות מדינות בעולם, בערוצים מובילים, בהם רק השבוע ב-BBC2, איטליה RAI 3, וב-RTVE ספרד ומוקרן בעשרות פסטיבלים ואירועים ברחבי העולם, בנוכחות ניצולים המלווים את ההקרנה בסיפורם האישי, וזוכה לתהודה רבה ותגובות נרגשות.
הסרט מביא עדויות ראשוניות מנקודת מבטם של הניצולים, שצולמו ימים ספורים אחרי הטבח וסרטונים אישיים שצולמו על ידם ועל ידי צעירים אחרים שהיו במסיבה. מול הסירטונים שצילמו, הם מדברים עם חווית ההישרדות שחוו במשך השעות הארוכות של מתקפת הטרור.
מטרת היוצרים בעשיית הסרט היא הכרת העולם כולו בטבח המזעזע, לאור קולות ההכחשה שעלו במדינות רבות והסרט הוקרן גם באוניברסיטאות היוקרתיות Yale ו University of Pennsylvania שבהם נערכו עשרות הפגנות פרו-פלסטיניות ואנטי ישראליות.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אני חושדת, מעניין למה זכו? (בטח האשמה עלינו) (ל"ת)
    שושי 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שום גאווה אין לנו בעוד ערוץ שופרות של החונטה.
    נמאסתם 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבורת מדושנים על חשבון משלמי המיסים.
    סגור
  • 1.
    סרטים של שמאלנים תמיד זוכים בפרסים ,באירופה אוהבים (ל"ת)
    סרטים של שמאלנים 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור