השוק

מנכ"ל צ'ק פוינט נחשף: שכר של מאות אלפי שקלים ובונוסים של מיליונים

ענקית הסייבר הישראלית צ'ק פוינט מתכוננת לכניסתו לתפקיד של מנכ"ל החברה החדש נדב צפריר. כעת, נחשף שבשונה מהמנכ"ל היוצא, החברה מעוניינת להעניק לצפריר, שכר ברוטו בגובה 384 אלף דולר עבור 2025 ואופציות ובונוסים בהיקף עד 15.3 מיליון דולר
מערכת ice |  1
נדב צפריר וגיל שויד (צילום צ'ק פוינט)
לקראת מינויו של נדב צפריר למנכ"ל צ'ק פוינט, החברה מבקשת לאשר את חבילת התגמול שלו, שמשקפת שינוי מהותי בשיטת התגמול בהשוואה למנכ"ל היוצא, גיל שויד. שויד, שהקים את החברה ב-1993, לא קיבל שכר בסיס אלא רק תגמולים הוניים, ושמר על החזקה של רבע ממניות החברה.
חבילת התגמול המוצעת לצפריר כוללת שכר ברוטו של 384 אלף דולר בשנת 2025, תגמול במניות חסומות בשווי של עד 8.8 מיליון דולר, אופציות בשווי עד 6 מיליון דולר ובונוס לא הוני של 400 אלף דולר. המנה הראשונה של האופציות בשווי 1.4 מיליון דולר תבשיל אחרי שנה, כאשר המניות החסומות בהתאם ליעדים ישקפו עלייה בהכנסות.
לפי חישובי האופציות, התגמול השנתי של צפריר צפוי להיות 15.27 מיליון דולר, נמוך מהתגמול של שויד בשנים האחרונות. צפריר, שמתגורר בישראל, יקבל את השכר והשווי לפי שקלים, ולא יקבל מענק הצטרפות במזומן.
כדי לקבוע את התגמול, צ'ק פוינט נעזרה בחברה חיצונית, שהשוותה את צפריר ל-17 חברות סייבר בינלאומיות. צפריר נחשב לדמות בולטת בתחום הסייבר, עם ניסיון עשיר, כולל כהונה כשותף מייסד בקרן TEAM 8 וכמפקד בפיקוד הסייבר של צה"ל. במקביל, צ'ק פוינט מבקשת לאשר גם תגמול לשויד, שכולל 170 אלף אופציות בשווי 9.6 מיליון דולר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1.4 מליון שקל בשנה. לבריאות
    ספייק 09/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק לפני שנה אמרו שלא יעלו לעובדים שכר.
    סגור