בארץ

סמוטריץ' וכ''ץ מגיבים לנאום נתניהו: "הציג את האמת הפשוטה"

השרים בממשלה ההגיבו לנאום נתניהו באו''ם, ויישרו קו לחיזוק דברי נתניהו. השר כ''ץ: "נתניהו הציג את האמת הפשוטה: המשטר האיראני ושלוחות הטרור שלו מהווים סכנה לכל מדינות העולם החופשי"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יוטיוב/ LiveNOW from FOX)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לנאום נתניהו באו''ם: "ראש הממשלה נתניהו דיבר היום בשם אזרחי ישראל כולם. לא ננוח ולא נשקוט עד שנשיב את הביטחון לצפון לדרום ולכלל אזרחי ישראל. לא נעצור עד החזרת החטופים ולא נפסיק עד הניצחון על חמאס על חיזבאללה ועל יתר הגרורות האיראניות. אני מברך על הכרזתו של רה"מ על נטילת האחריות לחלוקת הסיוע ההומניטרי בעזה, זהו הצעד החשוב ביותר כרגע לחיסול שלטונו של חמאס ולסיום המלחמה".
עוד הוסיף "אנו שואפים לשלום עם העולם הערבי המתון ואנו נכונים לשלום של אמיצים. לא ניכנע לצביעות האנטישמית של האו"ם ומוסדותיו החשוכים. והכי חשוב: לעולם, לעולם לא נחלק עוד את ארצנו ולא נאפשר הקמת מדינת טרור פלשתינית בלב ארץ ישראל שתסכן את קיומנו. אבו-מאזן והרש"פ הם תומכי טרור ומממני טרור והם לא יהיו חלק משום פתרון עתידי של שלום".
שר החוץ ישראל כ''ץ אמר: "הציג את האמת הפשוטה - המשטר האיראני ושלוחות הטרור שלו מהווים סכנה לכל מדינות העולם החופשי שחייבות להחליט בין עתיד של ברכה ושלום עם מדינות האזור לבין עתיד של קללה ומלחמה בטרור"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה