כסף וצרכנות

ויקטורי מדהימה את השוק: המוצר שכולם חיכו לו מגיע לישראל

אייל רביד טוען כי ויקטורי תהיה הראשונה בישראל שימכור מיום ראשון הקרוב דבש ספרדי במשקל של 1קילוגרם במחיר של 19.90 שקל, כשמדובר ביצרן של יד מרדכי. גם למנכ"ל היה מה לומר על כך ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
אייל רביד מנכ (צילום באדיבות המצולם, פלאש 90/ מרים אלסטר)
רשת ויקטורי נכנסת למלחמה ראש בראש מול רמי לוי והרשת שלו 'שיווק השקמה', לאחר שהאחרון העלה כי הוא מביא לארץ מותג ספרדי של דבש שיימכר תחת המותג הפרטי 'רמי לוי', כעת הרשת של אייל רביד רוצה להשאיר לו אבק.
לדבריה, ויקטורי תהיה הראשונה בישראל שימכור מיום ראשון הקרוב דבש ספרדי במשקל של 1קילוגרם במחיר של 19.90 שקל, כשמדובר ביצרן של יד מרדכי. גם למנכ"ל היה מה לומר על כך ברשתות החברתיות.

בחשבון הפרטי שלו כתב רביד: "אז ויקטורי לא דומה לאף רשת אחרת… ולהבדיל, אנחנו כאן החל מיום ראשון הקרוב עם הבשורה הכי משמחת שאפשר לחג הזה, דבש טהור 1 קילו(ספרד) ב-19.90 שקל רק ברשת #ויקטורי, הכמות מוגבלת ל-2 יחידות ללקוח, ללא התניית קניה. שנה טובה ומאושרת לכל עם ישראל".
בין היתר, הודיעה רשת שיווק השקמה של רמי לוי: "לקוחות יקרים, רשת רמי לוי דאגה עבורכם לדבש טהור במחיר של 19.90₪ לק"ג, המחיר הנמוך ביותר. הדבש אמנם הגיע לארץ אך בשל עיכוב אישור משרד הבריאות וענייני רגולציה הדבש טרם הגיע לסניפים ועתיד להיות על המדפים ביום ראשון הקרוב. אנו מתפללים ומאחלים שהשנה הבאה עלינו תהיה שנה טובה ומתוקה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה