קריירה ולימודים

הכרישה של קשת 12 מדברת על רילוקיישן: "ההחלטה הכי טובה"

המשקיעה יסמין לוקאץ' שיתפה בחזרתה לארץ. "החוויה הייתה בסדר גמור, לא נעזרתי בשירותים חיצוניים, הרילוקיישן זה אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי בחיים שלי, לחזור לגור בארץ"
מערכת ice | 
יסמין לוקץ (צילום קשת 12)
אין ספק שלבצע שינוי במקום המגורים הוא קשה, אבל רילוקיישן למדינה אחרת יכול להיות קשה פי כמה ומחר (שבת) בתכנית הכרישים של קשת 12, יוצג הרעיון שיוכל לעשות מהפכה של ממש עבור החוזרים לישראל.
הרעיון בשם "Relocation Israel" מציע מגוון שירותים כמו שילוח הכבודה, מציאת תעסוקה, קשרי קהילה, ניהול נכסים ועוד עבור החוזרים לארץ. השיחה גרמה לכך שהמשקיעה יסמין לוקאץ' שיתפה בחזרתה לארץ. "החוויה הייתה בסדר גמור, לא נעזרתי בשירותים חיצוניים".

היא המשיכה ואמרה: "כל יום אני קמה, רואה את אבא שלי, רואה את החברים, קוראת עיתון בעברית, נהנית מהלחות פה ומאושרת. הרילוקיישן זה אחת ההחלטות הכי טובות שעשיתי בחיים שלי, לחזור לגור בארץ".
בין היתר זוהר לבקוביץ' אמר לה: "יש בפאנל הזה שלושה משקיעים שחזרו מרילוקיישן, ואני קצת מבין בעסק הזה מגרושתי שיש לה עסק לה, בעיה בביזנס שלך זה שאנשים לא אוהבים לשלם על השירות הזה. אתה תגלה די מהר שזה פשוט נורא קשה, ואם לא תתמקד גם באלה שיוצאים החוצה, לא תהיה לך זכות קיום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה